"Мобилтел" продължава да работи с рекламната агенция The Smarts
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Мобилтел" продължава да работи с рекламната агенция The Smarts

"Мобилтел" е сред компаниите с най-големи бюджети за комуникация в България.

"Мобилтел" продължава да работи с рекламната агенция The Smarts

Компаниите са сключили едногодишен договор за партньорство

5462 прочитания

"Мобилтел" е сред компаниите с най-големи бюджети за комуникация в България.

© ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА


Близо половин година след началото на конкурса за избор на рекламна агенция един от най-големите рекламодатели в България "Мобилтел" обяви, че продължава досегашното си партньорство с агенцията The Smarts. Договорът за рекламно обслужване е за една година и има опция за удължаване.

Още една година заедно

"Мобилтел" организира конкурс за рекламна агенция точно две години след като подписа договор с независимата българска агенция The Smarts. В надпреварата участваха четири агенции - BBDO, The Smarts, Saatchi&Saatchi и McCann Erickson – София. "Това, че вече познавахме клиента, беше както предимство, така и недостатък, защото очакванията бяха високи. Трябваше да покажем на "Мобилтел", че можем да надскочим себе си. Когато работиш с голям клиент, е важно да можеш да се адаптираш и променяш заедно с него", коментира пред "Капитал Daily" Радослав Бимбалов, съосновател на The Smarts.

Конкурсният бриф, зададен от "Мобилтел" е бил с фокус върху изграждането на цялостна стратегическа комуникационна платформа за марката. "Работим усилено за позиционирането ни като телеком, който предлага фиксирани и мобилни услуги. Поради тази причина използването на комуникационна платформа е задължителен елемент за постигане на консистентна комуникация и ясно налагане на желаното възприятие за марката.", коментира Петя Стоянова, директор "Маркетинг комуникации" в "Мтел". Тя добави, че сред основните критерии при избора на рекламна агенция са били стратегическото мислене, творческите решения, екипът на агенцията и финансовите условия. "The Smаrts показаха много добро познаване на телеком бизнеса, качествени творчески решения и конкурентни финансови условия.", обясни Стоянова.

В първите две години от партньорството си, екипът на The Smarts създаде новото послание на "Мобилтел" - "Ти водиш", с което телекомът искаше да комуникира промяна в начина на общуване според правилата на клиентите си. През следващите месеци целта на The Smarts ще бъде и разрастване на екипа по всички отдели - дигитални, творчески, стратегически и др. "До февруари следващата година планираме да пораснем с 6-7 човека", казва Бимбалов. Това разрастване на компанията логично ще доведе и до по-голям екип, който ще обслужва бранда "Мтел", необходим, за да отговори на "по-големия обем работа и на дългосрочните бизнес цели на телекома в посока постоянно развиване и предлагане на всички телеком услуги на клиентите на компанията.", добави Петя Стоянова.

Сред най-големите на пазара

В първата половина на тази година "Мобилтел" трябваше сравнително едновременно да лансира две имиджови кампании ("Истинското 4G, чакането свърши" през април и май и имиджовата кампания "Blizoo става част от "Мтел" през май, юни и юли), а заедно с това и да увеличи инвестициите си в реклама.

"Мобилтел" е сред компаниите с най-големи бюджети за комуникация в България и е желан от всяка агенция клиент. При това от началото на годината увеличава брутните си инвестиции. По данни на агенцията, която измерва зрителския интерес - ГАРБ, през първите шест месеца на 2016 г. компанията е увеличила разходите си за телевизионна реклама почти двойно в сравнение със същия период на предходната година, достигайки 16.5 млн. лв. Това поставя телекома на пето място в топ 10 на най-големите рекламодатели.

Статията е допълнена на 1 ноември в 11:05 часа с коментарите на "Мтел".

Близо половин година след началото на конкурса за избор на рекламна агенция един от най-големите рекламодатели в България "Мобилтел" обяви, че продължава досегашното си партньорство с агенцията The Smarts. Договорът за рекламно обслужване е за една година и има опция за удължаване.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.