Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук
На българския пазар
След няколкомесечен конкурс "Мобилтел" пак избра The Smarts
Близо половин година след началото на конкурса за избор на рекламна агенция един от най-големите рекламодатели в България "Мобилтел" обяви, че продължава досегашното си партньорство с агенцията The Smarts. Договорът за рекламно обслужване е за една година и има опция за удължаване. Останалите участници в конкурса бяха BBDO, Saatchi&Saatchi и McCann Erickson – София. Радослав Бимбалов, съосновател на The Smarts коментира, че агенцията ще продължи да работи в посока затвърждаване на позициите на телекома на българския пазар.Срокът за подаване на кандидатури за IAB MIXX Awards се удължава

До 5 ноември агенциии и рекламодатели могат да подават заявки за участие във второто издание на фестивала IAB Mixx Awards, който цели да отличи постиженията в интерактивния и дигитален маркетинг. Международният форум се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau) и ще се състои на 17 ноември в София.

Twitter официално обяви, че закрива услугата за заснемане на кратки 6-секундни видеа Vine, която придоби преди 4 години за сумата от 30 млн. долара. През 2013 г. приложението беше сред най-сваляните за операционната система iOS, а полулярни личности непрекъснато споделяха видеата си навсякъде в мрежата. След това обаче се появиха видео форматите във Facebook и Instagram и потребителите се насочиха към тях. Snapchat пък се превърна в мястото, където тийнейджърите споделят видеа и снимки, което допълнително измести на още по-задни позиции Vine. От няколко месеца се говореше, че Vine вече не може да привлече вниманието на рекламодателите, което в комбнация със силно конкурентната среда, на която не може да отговори, по всяка вероятност доведе до закриването на услугата. Повече тук
Spotify планира да публикува повече оригинално съдържание
Стратегическият директор на Spotify Стефан Блом обяви, че в следващите 12 месеца компанията ще се фокусира инвестициите си в оригинални видеа и маркетинг събития с артисти. Spotify имаше спорове с някои от популярните изпълнители, с които имаха дългогодишни партньорства. Те не искаха албумите им да присъстват в безплатната версия на приложението, където потребителите могат да слушат в разбъркан ред песни. "Компанията може да има маркетингови партньорства с артисти, но това да не позволяват публикуването на определени сингли от албумите им според нас няма смисъл.", коментира Блом пред The Wall Street Journal. Повече тукDuracell смени рекламната си агенция Anomaly с Wieden & Kennedy

Duracell започва работа с Wieden & Kennedy само две години след като подписа договор за рекламно обслужване с агенцията Anomaly. Решението е взето след преглед на бизнеса и организиране на конкурс за нова агенция. От управлението на досега обслужващата Anomaly са отказали да бъдат част от конкурса, макар че имат тази възможност. "Това е на 100% тяхно [на Duracell] право [да сменят рекламната агенция]. Също така ние имаме пък 100% право да не участваме в този процес.", коментира Карл Джонсън, главен изпълнителен директор на Anomaly, цитиран от AdAge. Началото на новото партньорство с Wieden & Kennedy не е единствената голяма промяна в рекламното звено на Duracell. През лятото старши маркетинг директора на компанията Джеф Джаред напусна ръководния си пост и започна работа като главен маркетинг директор в Everyware Global. Рамон Велутини наследи поста му в Duracell. Промените за Duracell идват няколко месеца след като бизнеса с батерии официално премина в собствеността на инвестиционната компания на милиардера Уорън Бъфет Berkshire Hathaway от Procter & Gamble (P&G). Сделката беше на стойност 4.7 млрд. Долара, а вместо да плаща в брой, Berkshire Hathaway преотстъпи акциите, които държи във водещия производител на потребителски стоки в света.

Американското медийно издание ще рекламира новия си сайт Waypoint чрез видеа на живо в платформата за видеострийминг Twitch, собственост на Amazon. Служители на Vice ще ираят 72 различни видео игри в продължение на 72 часа, излъчвайки всичко в реално време. Кампанията ще започне в петък, като изданието ще се опита да монетеризира излъчването, пускайки реклами на живо на фаст фууд бранда Carl’s Jr. Vice ще рекламира в реално време и веригата за бургери Happy Star. По време на почивките между видео игрите "Щастливата звезда" - талисман на компанията ще обикаля между служителите, разнасяйки бургери.
Media Path Bulgaria обявява вакантна позиция за Media Analyst.
*Информация за корпоративни новини, кампании, предстоящи събития и свободни позиции в областта на PR, маркетинг и реклама можете да изпращате на редакционния ни e-mail: [email protected]
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук
1 коментар
На Деси Олованова нещо не и върви напоследък...