Най-големите рекламни агенции: трудно извоюван ръст

Агенциите в топ 20 отчитат увеличение на приходите със 17% през 2015 г., привличайки бизнес от нови клиенти и бюджети за дигитална реклама

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В следващия брой очаквайте: Кои са най-големите медийни агенции в България и какви са техните прогнози за инвестициите на рекламодателите през 2017 г.

През последните две години рекламната индустрия в България започна бавно да излиза от застоя си. Инвестициите на рекламодателите растат, макар и с малко, следвайки позитивните сигнали на икономиката. И това се отразява добре и на финансовите резултати на най-големите рекламни агенции в страната. Сборът от приходите на 20-те най-големи възлиза на 151.7 млн. лева през 2015 г., което е ръст от около 15.5% на годишна база.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар