Най-големите медиа агенции: 23% ръст

Нарастването на приходите им е функция от увеличените бюджети на рекламодателите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В следващия брой очаквайте: Най-големите дигитални агенции в България

Рекламните инвестиции в телевизия се увеличават, като вече достигат 75% от общия рекламен пазар, цените спадат, а медиите се насищат с все повече реклама. Дигиталната реклама също увеличава своя дял, но не с темповете, на които участниците на пазара се надяват. Така изглежда рекламният пазар през 2016 г. според най-големите медийни агенции в страната. В това и в следващите три издания на рубриката "Медиа и реклама" проследяваме развитието му в страната през финансовите резултати на най-големите играчи от целия спектър на комуникационния бизнес.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар