Кои са най-добрите дигитални рекламни решения
All Channels / Interaction спечели най-много награди на IAB MIXX Awards 2016


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За втора поредна година фестивалът IAB MIXX Awards оцени най-добрите постижения в интерактивния и дигиталния маркетинг в общо седем категории. Агенцията All Channels / Interaction, част от групата на All Channels Communication, беше отличена с най-много първи награди (общо три) в категориите Social (кампания в социалните мрежи), Direct Response and Lead Generation (директна интерактивна кампания) и Brave (експериментални кампании, които не подлежат на категоризация). Награди за две първи места получи агенцията NEXT-DC с кампанията Jack Daniel`s –Holiday Songs, изготвена за "Бран-Форман България". NEXT-DC беше отличена и за "Агенция на годината" на тазгодишния рекламен фестивал ФАРА.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.