Новият брой:
Служебната президентска република

Кои са най-добрите дигитални рекламни решения

All Channels / Interaction спечели най-много награди на IAB MIXX Awards 2016

Общо 97 канидатури се състезаваха за отличие в тазгодишния конкурс.
Общо 97 канидатури се състезаваха за отличие в тазгодишния конкурс.
Общо 97 канидатури се състезаваха за отличие в тазгодишния конкурс.    ©  Георги Кожухаров
Общо 97 канидатури се състезаваха за отличие в тазгодишния конкурс.    ©  Георги Кожухаров
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За втора поредна година фестивалът IAB MIXX Awards оцени най-добрите постижения в интерактивния и дигиталния маркетинг в общо седем категории. Агенцията All Channels / Interaction, част от групата на All Channels Communication, беше отличена с най-много първи награди (общо три) в категориите Social (кампания в социалните мрежи), Direct Response and Lead Generation (директна интерактивна кампания) и Brave (експериментални кампании, които не подлежат на категоризация). Награди за две първи места получи агенцията NEXT-DC с кампанията Jack Daniel`s –Holiday Songs, изготвена за "Бран-Форман България". NEXT-DC беше отличена и за "Агенция на годината" на тазгодишния рекламен фестивал ФАРА.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар