Най-големите компании за външна реклама

Пазарът на външна реклама нараства с бавни темпове, а класическите рекламни формати са предпочитани от рекламодателите

Засилващото се присъствие на хипермаркети, големи търговски центрове, лотарийни игри, както и наситеният със събития пазар се отразяват добре на развитието на индустрията.
Засилващото се присъствие на хипермаркети, големи търговски центрове, лотарийни игри, както и наситеният със събития пазар се отразяват добре на развитието на индустрията.
Засилващото се присъствие на хипермаркети, големи търговски центрове, лотарийни игри, както и наситеният със събития пазар се отразяват добре на развитието на индустрията.    ©  Цветелина Белутова
Засилващото се присъствие на хипермаркети, големи търговски центрове, лотарийни игри, както и наситеният със събития пазар се отразяват добре на развитието на индустрията.    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В следващия брой очаквайте най-големите PR агенции

Макар външната реклама да не бележи сериозни ръстове в маркетинг микса, тя остава сред задължителните рекламни канали за големите компании на пазара. Нещо повече - през последните години външната реклама успява да привлече интереса на разнородни малки и средни бизнеси, които дори и с по-малки бюджети успяват да достигнат избраната аудитория.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал