С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
4 13 дек 2016, 15:33, 18958 прочитания

bTV има нов изпълнителен директор

Австриецът с опит в продажбите Флориан Скала сменя Павел Станчев в управлението на частната телевизия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
От днес "БТВ Медиа Груп" има нов главен изпълнителен директор - Флориан Скала. Той сменя Павел Станчев, който управлява компанията три години.

В съобщението, изпратено до медиите, не са посочени мотиви за смяната на досегашния изпълнителен директор. Павел Станчев не отговори на мобилния си телефон и досега не е коментирал промяната. "Капитал" изпрати въпроси до собственика на bTV - Central European Media Enterprises (CME) и очаква коментар.


Неясни причини за промяната

"Предишният главен изпълнителен директор Павел Станчев се разделя с "БТВ Медиа Груп" след 3 години в дружеството", се казва само в официалното съобщение до медиите. За разлика от друг път, когато е правила промени в мениджмънта, компанията този път не дава оценка на управлението на Станчев.

От неофициални разговори със служители от медията, става ясно, че те по-скоро са изненадани от днешната новина.



Новият мениджър

Като главен изпълнителен директор Флориан Скала ще ръководи екипа на телевизията. Новият мениджър има опит в Markiza Slovakia (CME) като директор "Продажби", а преди това в IP Austria (RTL Group). Скала има повече от 13 години телевизионен опит.

Председателят на надзорния съвет на "БТВ Медиа Груп" и главен изпълнителен директор на CME Кристоф Майнуш определя Флориан Скала като професионалист, отдаден на телевизията. "bTV се обогатява с неговия широк опит и силен фокус върху продажбите. Заедно с него ще заздравим водещата си позиция в България", коментира в официалното съобщение Майнуш. Скала, от своя страна, коментира, че с екипа на bTV ще продължават да бъдат "отговорни и професионални партньори към всички и ще продължим да предоставяме най-доброто съдържание на нашите зрители. Очаквам с нетърпение да преследваме активно целите си и да растем на този динамичен пазар", казва той.

Резултатите на bTV

От последния финансов отчет публикуван на сайта на СМЕ, става ясно, че за деветте месеца на 2016г. "БТВ медиа груп" отчита печалба с 6% повече в сравнение с периода януари - септември 2015 г Ако за деветте месеца на 2015г. печалбата е била 8.5 млн. долара, за януари - септември 2016 г. тя е 8.9 млн. долара.

Що се отнася до резултатите от приходите на българското дружество, общо за изминалите девет месеца на 2016 година (януари/септември), компанията отчита спад от 1.5%. Ако приходът през 2015 г. е 50.9 млн. долара, през деветмесечието на 2016 е 50.1 млн. долара.
Финансовият отчет за цялата изминала година все още не е публикуван, за да се направи по-детайлен анализ.
Базираната на Бермудските острови група СМЕ, в която най-голям акционер е американският медиен конгломерат Time Warner, притежава в България каналите bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady и Ring.bg. В края на миналата година американският телеком AT&T обяви, че купува Time Warner в рекордна сделка за 85.4 млрд. долара, която също влияе косвено върху контрола над bTV.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

3 октомври 2019
Хотел Империал Пловдив

Годишен бизнес форум Industry 4.0


Къде е мястото на България в Индустрия 4.0 и европейската карта на автомобилните производители?
Запазете своето място на форума Industry 4.0, организиран от Капитал, за да почерпите от първа ръка от опита и знанието на глобалните и местни лидери: Daimler, Volvo Group, McKinsey & Company, Schneider Electric, Aurubis и други.

Основни теми на събитието:


  • Перспективите за развитие на индустриалния и автомобилния сектори в страната и региона
  • Бизнес стратегиите за прилагане на нови технологии като AI и 5G на водещи европейски производители
  • Умните решения за по-добро използване на ресурсите и кръгова икономика
  • Конкретните ангажименти на държавата и общините за развитие на индустриалния сектор

Годишен бизнес форум Industry 4.0 Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември)

All Channels Communication Group създаде звено за медиа планиране и купуване Connected; "Нова тв" ще може да купи малкия дял в "Нет инфо" и още

17 сеп 2019, 1713 прочитания

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 4560 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Най-големите PR агенции

Повечето от най-големите PR агенции отчитат ръст в приходите си през 2015 г., a клиентите търсят все повече дигитални решения и използване на нови технологии в комуникацията

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Експериментът Бобов дол

В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Училище в облака

Стратегията на 90-о СОУ привлича все повече ученици от съседни райони и училища с иновативните си методи

20 въпроса: Ралица Петрова

Режисьорката на "Безбог" завършва сценария към следващия си филм

Софийската Индиана Джоунс

Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма