Под една пета от малкия и средния бизнес в България рекламират онлайн
Най-голямо онлайн рекламно присъствие през 2016 г. имат компаниите в Малта, Швеция и Дания, показва проучване на The Financial
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Въпреки бързия ръст на дигиталната реклама, която с всяка година заема все по-голям дял от маркетинг микса на големите компании, тя все още не е сериозна част от рекламната стратегия на малкия и средния бизнес. Според проучване на онлайн изданието The Financial едва 25% от компаниите в Европейския съюз (ЕС) с десет или повече служители са използвали интернет реклама през 2016 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход