Под една пета от малкия и средния бизнес в България рекламират онлайн

Най-голямо онлайн рекламно присъствие през 2016 г. имат компаниите в Малта, Швеция и Дания, показва проучване на The Financial

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Въпреки бързия ръст на дигиталната реклама, която с всяка година заема все по-голям дял от маркетинг микса на големите компании, тя все още не е сериозна част от рекламната стратегия на малкия и средния бизнес. Според проучване на онлайн изданието The Financial едва 25% от компаниите в Европейския съюз (ЕС) с десет или повече служители са използвали интернет реклама през 2016 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал