Абсурдът на новинарската онлайн икономика

Премиум редакционното съдържание може да се продава на рекламодатели на база ангажираност на потребителите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

40% от посетителите напускат определена страница след по-малко от 15 секунди, прекарани на нея.

Икономическата стойност на журналистиката днес се определя от нейната популярност, т.е. броя на кликовете (или гледанията), които генерира. Добре изработен кратък онлайн материал със списък, направен от умен представител на millennial поколението (хората, родени между 1980 г. и 1995 г. - бел. ред.), ще генерира повече приходи от която и да било обществена новина, без значение кой точно я чете, колко дълга е тя и т.н. Това е абсурдът на днешната система.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    elenko avatar :-|
    Eenk
    • + 2

    Сравнението на айфон / андроид е неуместно и непълно, защото не покрива разходите по производството на софтуер и стойността на екосистемата. Все пак това не е производство на чукове или някакви суровини, а интелектуален труд.

    Нередност?
  • 3
    limoncho avatar :-|
    limoncho

    Еенк, тоест искаш да кажеш че Айфона оправдава високата си цена ли ?

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал