Абсурдът на новинарската онлайн икономика
Премиум редакционното съдържание може да се продава на рекламодатели на база ангажираност на потребителите


Фредерик Филу

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Икономическата стойност на журналистиката днес се определя от нейната популярност, т.е. броя на кликовете (или гледанията), които генерира. Добре изработен кратък онлайн материал със списък, направен от умен представител на millennial поколението (хората, родени между 1980 г. и 1995 г. - бел. ред.), ще генерира повече приходи от която и да било обществена новина, без значение кой точно я чете, колко дълга е тя и т.н. Това е абсурдът на днешната система.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Сравнението на айфон / андроид е неуместно и непълно, защото не покрива разходите по производството на софтуер и стойността на екосистемата. Все пак това не е производство на чукове или някакви суровини, а интелектуален труд.
Еенк, тоест искаш да кажеш че Айфона оправдава високата си цена ли ?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.