Накъде ще тръгне медийният и рекламен пазар през 2017 г.

Видеото на живо, уеб телевизията, виртуалната и добавената реалност са някои от десетте водещи тенденции в сектора според медиа агенция Carat

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В края на старата и преди началото на новата година маркетинговите специалисти се надпреварват да дават прогнози за развитието на рекламния и медийния пазар, някои от които стават професионален ориентир за сектора. Медийната агенция Carat систематизира посоката за развитие на медийния свят в десет важни тенденции, които да следим през 2017 г. Агенцията анализира как развитието на конкретни технологии ще повлияе на медийно-рекламния пазар и как компаниите могат да ги ползват, за да комуникират с публиките си.

Еволюцията на съдържанието и преминаването от дигитално към физическо преживяване са двете основни направления в доклада на Carat. Според анализаторите на агенцията социалните медии ще продължават да се развиват в често изненадващи посоки, защото около тях ще възникват нови технологии, платформи и методи за доставяне на съдържание, а начинът, по който общуваме, непрекъснато ще се променя.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар