Кой в коя социална мрежа ще рекламира през 2017 г.

Основната причина бизнесът да присъства в платформите е да се популяризира сред клиентите и потенциалните потребители, показва глобално проучване на Buffer Social

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Един от най-добрите начини да бъде измерен ефектът от социалните мрежи и как влияят те на бизнеса е да бъдат представени през погледа на хората, които всеки ден работят с тях, а именно маркетолозите. Точно това са направили от онлайн блога Buffer Social, допитвайки се до повече от 1200 професионалисти по света в сферата на маркетинга за посоката на развитие на социалните мрежи и прогнозите им за следващата година.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    fve avatar :-?
    Федор Езерский
    • + 2

    Не е лоша статията, но за съжаление е преводна, т.е. отнася се за англоезичния свят. Например тази статия и тези изводи на абсолютно неадекватни в Украйна, например или Казахстан. Но преводачите не са виновни за статията.
    Бих желал Капитал да споделят повече собствения си опит. Например услугите, предлагани от onthe.io вършат ли работа
    и какви, по дяволите, са тези услуги:
    infogr.am
    jifo.co
    typekit.net
    ytimg.com
    че така товарят зареждането на сайтовете на Икономедия?
    Това gemius.pl го знам, то е нещо като Тиксо, но е платено :-)


    Нередност?
Нов коментар