Новият брой: Накъде след вота
Close

Да не те рекламира Тръмп

Потребителите се обявяват срещу брандове, които не споделят техните ценности и политически възгледи

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Кои са L.L. Bean

Американската компанията е основана през 1912 г. от Леон Бийн във Фрийпорт, щата Мейн, където и днес се намира централата им. Първоначално L.L. Bean се специализира в производството на ботуши, направени от гума в комбинация с кожа. В годините компанията започва да произвежда цялостна туристическа и къмпинг екипировка, но сред най-популярните й продукти остават гумените ботуши. Към момента повече от 50 души от фамилията Бийн участват в управлението на L.L. Bean, а общият брой на служителите е 5 хиляди. Компанията има над 42 магазина по цял свят, а приходите й за 2015 г. са в размер на 1.61 млрд. долара.

Какво е общото между гумените ботуши и политиката? Краткият отговор е новоизбраният американски президент Доналд Тръмп. Само за по-малко от седмица американската компания за туристическа екипировка L.L. Bean и Тръмп предизвикаха сериозна полемика за това трябва ли компаниите да се политизират и какви последствия може да донесе това за репутацията им.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар