Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Google ще предоставя нови потребителски данни на рекламодатели в YouTube

Потребителите ще бъдат таргетирани на база търсената информация в платформата

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Интернет гигантът Google лансира нова рекламна услуга във видеоплатформата си YouTube, чрез която рекламодателите могат да таргетират потребители на база техните действия в търсачката. Така, ако някой е търсил информация в Google за например туристическа дестинация, конкретен продукт или билети за кино, е много вероятно да попадне на рекламни клипове в YouTube, свързани точно с тях.

До момента рекламодателите в YouTube разполагаха единствено с информация за потребителските предпочитания на базата какви видеа гледат те, което ограничава възможностите им за достигане на целевата аудитория. С новата услуга на Google обаче цялата история за търсенията в платформата ще бъде събирана на всеки, който е влязъл в профила си, и използвана при лансиране на рекламен клип в YouTube.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове