На аукцион за реклама

В България малък процент от онлайн рекламите се договарят чрез програматик технология, очакванията са делът им да расте

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Програматик купуването на реклама, при което компаниите наддават за аудитория с определен профил, а не за позиция в конкретен сайт, става все по-популярно.
Този вид сделки в Европа растат с по 70% на година.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    intergalactic avatar :-|
    intergalactic
    • - 2
    • + 3

    Статията е общи приказки, малко лъжи, малко истини и като цяло безполезна.

    Нередност?
  • 2
    zaetta avatar :-|
    Ета

    Докато продължава практиката да се продава на CPM, и в най-технологичното решение за рекламни продажби няма място за думата "иновация".

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал