На аукцион за реклама
В България малък процент от онлайн рекламите се договарят чрез програматик технология, очакванията са делът им да расте
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Статията е общи приказки, малко лъжи, малко истини и като цяло безполезна.
Докато продължава практиката да се продава на CPM, и в най-технологичното решение за рекламни продажби няма място за думата "иновация".
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход