Собственикът на "Нова тв" с ръст на печалбата за 2016 г.

Българският пазар отчита увеличаване на рекламните приходи

   ©  Красимир Юскеселиев
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Българският пазар на телевизионна реклама бележи ръст през 2016 г., става ясно от официалния годишен отчет на шведската Modern Times Group (MTG), собственик на "Нова броудкастинг груп" (НБГ). В него е отбелязано, че телевизионната аудитория в България намалява на годишна база за най-атрактивната за рекламодателите група зрители, а именно 18 - 49 години.

MTG не предоставя разбивка по страните, в които оперира, с точните приходи и печалба, а ги обобщава като региони. "Нова броудкастинг груп" е в група с прибалтийските държави и Чехия. Конкретни данни за представянето й няма.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар