Натъпкани до пръсване с реклама

Двете големи телевизии bTV и "Нова тв" регулярно нарушават законовите ограничения да не се излъчват повече от 12 минути реклама на час

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

- Съветът за електронни медии е издал общо 95 наказателни постановления на bTV и NOVA

- Само от началото на тази година bTV е глобена 15 пъти за нарушаване на ограниченията

През последните години рекламният пазар в България е силно доминиран от телевизиите. Основната причина за това е ожесточената конкуренция между двете големи медийни групи - около bTV и NOVA. В борбата си за бюджети те намалиха силно цените на рекламата си и компаниите предпочетоха да насочат по-голяма част от медийните си инвестиции към телевизии. В момента делът на тв рекламата в България е чувствително по-голям в сравнение други държави с подобни икономики.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    vaskoangelov avatar :-|
    vaskoangelov
    • + 11

    то за това младите хора не знаят какво е телевизор :)

    и аз го разкарах на село преди 4-5 години, емисиите от новини ги има в интернет ако нещо нали.

    Нередност?
  • 2
    plf avatar :-|
    plf
    • + 8

    До коментар [#1] от "vaskoangelov":

    То пък и едни новини... Особено по тези. Да не говорим за нализ и коментари...

    Нередност?
Нов коментар