Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Никола Иванов: Около 70% от рекламните инвестиции на L'Oréal в България са в телевизия

Главният дигитален маркетинг директор на L'Oréal за региона на Адриатика и Балканите пред "Капитал"

Никола Иванов    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Визитка

Никола Иванов е главен дигитален маркетинг директор във френския козметичен гигант L'Oréal за девет пазара от региона на Адриатика и Балканите. Повече от 8 години той е част от екипа на L'Oréal, а фокусът на работата му е върху развитието и управлението на дигиталните проекти и иновации на компанията. Той посочва, че главната цел на интернет рекламните кампании на L'Oréal е да довеждат до онлайн продажби. В последните няколко години в основата на рекламната стратегия на компанията заляга създаването на съдържание и разпространението му през т. нар. лидери на мнение (online influencers). И макар телевизията да остава доминиращият рекламен канал в региона, Иванов прогнозира, че масовата комуникация ще върви в посока персонализиране и постоянно присъствие в интернет пространството.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар