Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 февруари)
Рекламният спот на Master Chef получи две номинации от фестивала PromaxBDA; СЕМ и ЦИК подписаха споразумение за наблюдение на радиа и телевизии по време на изборите; YouTube спира 30-секундните мобайл реклами в платформата; Google също ще одитира метриките си за измерване на резултатите от рекламните кампании; медиите в САЩ печелят читатели от нападките на Тръмп
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук
На българския пазар
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.