С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
3 15 мар 2017, 13:25, 18680 прочитания

bTV се раздели с дългогодишната си директорка "Продажби" Весела Димова

Изпълнителният директор на медийната група Флориан Скала временно ще заеме позицията до назначаването на нов директор

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Визитка

Весела Димова става част от екипа на bTV още през 2000 година, когато телевизията стъпва за пръв път на българския пазар. Тогава тя заема позицията на специалист продажби. Шест години по-късно тя е назначена за генерален директор на отдел "Продажби", където основната дейност на екипа й е продажбата на ефирно време на каналите bTV, GTVFox International Channels и www.btv.bg. От придобиването на bTV от Central European Media Enterprises (CME) през 2010 г. Димова заема поста директор "Продажби" на "БТВ медиа груп", отговаряйки за резултатите от продажбите на цялото портфолио на групата, в което влизат телевизионните канали bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady и Ring.bg.
Директорката "Продажби" на "БТВ медиа груп" Весела Димова се разделя с поста след повече от 16 години в медийната група, стана ясно от съобщение на телевизията. Временно отделът й ще бъде ръководен от главния изпълнителен директор на дружеството Флориан Скала.

В официалното съобщение, изпратено до медиите, не са посочени мотиви за смяната. Отбелязва се единствено, че Весела Димова и bTV "се разделят по взаимно съгласие".


Традиционно при промени в мениджмънта компанията дава оценка за управлението на своите кадри. В съобщението Флориан Скала изказва благодарности към работата на Димова през годините, допринесла за развитието на bTV на телевизионния пазар в страната. "Съжаляваме, че се разделяме с толкова талантлив член на екипа и й пожелаваме всичко най-хубаво в бъдещите й начинания", казва той.

Неофициално на пазара се коментира, че промяната се дължи на разминаване във вижданията за развитие на групата на новия изпълнителен директор на "БТВ медиа груп" Флориан Скала и Весела Димова. Това е и първата ключова смяна, която Скала прави начело на компанията. В края на 2016 г. в изненадващ за пазара ход той зае поста главен изпълнителен директор, сменяйки Павел Станчев, който управлява компанията в продължение на три години.

Тогава стана ясно, че Скала всъщност е бил в България близо пет месеца преди назначаването му, за да консултира работата на отдел "Продажби" в bTV. Сега той временно ще ръководи именно този отдел, докато компанията обяви името на новия директор.



От началото на тази година "Нова телевизия" и bTV направиха промени в ценовата си политика за телевизионна реклама. Според медийни агенции става дума за двуцифрена инфлация на цените за тв реклама, следствие от драстичното падане на цени през последните шест години.

Поредица от новини около bTV

В началото на месеца Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) глоби с 2.9 млн. лв. "БТВ медиа груп" за злоупотреба с по-силна позиция при договаряне с три кабелни оператори, като за всеки от тях е наложена отделна санкция от по 3% от нетните приходи от разпространение на телевизионни програми на дружеството за 2016 г. Тогава от "БТВ медиа груп" коментираха, че ще обжалват решението на КЗК.

В комисията в момента има още една жалба срещу "БТВ медиа груп" по същия текст от Закона за защита на конкуренцията. В началото на февруари стана ясно, че медия агенцията "Пиеро 97" е подала жалба срещу собственика на bTV - "БТВ медиа груп", в КЗК с мотив "злоупотреба с по-силна позиция при договаряне на рекламно присъствие". Тогава "Капитал" писа, че жалбата изглежда като защитна реакция на "Пиеро 97", която според източници от пазара дължи около 6 млн. лв. на телевизията. Това се потвърди и през годишния финансов отчет на собственика на "БТВ медиа груп"- Central European Media Enterprises (CME).

В отчета се отбелязва още, че приходите на компанията в България за миналата година бележат спад от 0.6% в сравнение с 2015 г., достигайки 72.6 млн. долара. Оперативната печалба преди обезценки и амортизации (OIBDA) на "БТВ медиа груп" пък се е свила с 20.9% на годишна база. Така, ако през 2015 г. печалбата е била близо 15.5 млн. долара, през 2016 г. тя е спаднала на 12.2 млн. долара.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

3 октомври 2019
Хотел Империал Пловдив

Годишен бизнес форум Industry 4.0


Къде е мястото на България в Индустрия 4.0 и европейската карта на автомобилните производители?
Запазете своето място на форума Industry 4.0, организиран от Капитал, за да почерпите от първа ръка от опита и знанието на глобалните и местни лидери: Daimler, Volvo Group, McKinsey & Company, Schneider Electric, Aurubis и други.

Основни теми на събитието:


  • Перспективите за развитие на индустриалния и автомобилния сектори в страната и региона
  • Бизнес стратегиите за прилагане на нови технологии като AI и 5G на водещи европейски производители
  • Умните решения за по-добро използване на ресурсите и кръгова икономика
  • Конкретните ангажименти на държавата и общините за развитие на индустриалния сектор

Годишен бизнес форум Industry 4.0 Запазете билет

Прочетете и това

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 3208 прочитания

ПИК-ът на отровената среда 11 ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

13 сеп 2019, 9674 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Новaта формула на Publicis: 3 в 1

Zenith, Starcom и Blue 449 ще споделят общи ресурси и инструменти за медийно планиране и купуване

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Експериментът Бобов дол

В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Понижена или повишена е България в новата Еврокомисия

Мария Габриел ще отговаря за обширен ресор с огромен бюджет, но с малка политическа тежест

Софийската Индиана Джоунс

Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма

Ново място: Книжарница на издателство "Рибка"

Книжарницата има за цел да предложи пълноценна селекция от детска литература на български език