Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 15 мар 2017, 13:25, 18888 прочитания

bTV се раздели с дългогодишната си директорка "Продажби" Весела Димова

Изпълнителният директор на медийната група Флориан Скала временно ще заеме позицията до назначаването на нов директор

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Визитка

Весела Димова става част от екипа на bTV още през 2000 година, когато телевизията стъпва за пръв път на българския пазар. Тогава тя заема позицията на специалист продажби. Шест години по-късно тя е назначена за генерален директор на отдел "Продажби", където основната дейност на екипа й е продажбата на ефирно време на каналите bTV, GTVFox International Channels и www.btv.bg. От придобиването на bTV от Central European Media Enterprises (CME) през 2010 г. Димова заема поста директор "Продажби" на "БТВ медиа груп", отговаряйки за резултатите от продажбите на цялото портфолио на групата, в което влизат телевизионните канали bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady и Ring.bg.
Директорката "Продажби" на "БТВ медиа груп" Весела Димова се разделя с поста след повече от 16 години в медийната група, стана ясно от съобщение на телевизията. Временно отделът й ще бъде ръководен от главния изпълнителен директор на дружеството Флориан Скала.

В официалното съобщение, изпратено до медиите, не са посочени мотиви за смяната. Отбелязва се единствено, че Весела Димова и bTV "се разделят по взаимно съгласие".


Традиционно при промени в мениджмънта компанията дава оценка за управлението на своите кадри. В съобщението Флориан Скала изказва благодарности към работата на Димова през годините, допринесла за развитието на bTV на телевизионния пазар в страната. "Съжаляваме, че се разделяме с толкова талантлив член на екипа и й пожелаваме всичко най-хубаво в бъдещите й начинания", казва той.

Неофициално на пазара се коментира, че промяната се дължи на разминаване във вижданията за развитие на групата на новия изпълнителен директор на "БТВ медиа груп" Флориан Скала и Весела Димова. Това е и първата ключова смяна, която Скала прави начело на компанията. В края на 2016 г. в изненадващ за пазара ход той зае поста главен изпълнителен директор, сменяйки Павел Станчев, който управлява компанията в продължение на три години.

Тогава стана ясно, че Скала всъщност е бил в България близо пет месеца преди назначаването му, за да консултира работата на отдел "Продажби" в bTV. Сега той временно ще ръководи именно този отдел, докато компанията обяви името на новия директор.



От началото на тази година "Нова телевизия" и bTV направиха промени в ценовата си политика за телевизионна реклама. Според медийни агенции става дума за двуцифрена инфлация на цените за тв реклама, следствие от драстичното падане на цени през последните шест години.

Поредица от новини около bTV

В началото на месеца Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) глоби с 2.9 млн. лв. "БТВ медиа груп" за злоупотреба с по-силна позиция при договаряне с три кабелни оператори, като за всеки от тях е наложена отделна санкция от по 3% от нетните приходи от разпространение на телевизионни програми на дружеството за 2016 г. Тогава от "БТВ медиа груп" коментираха, че ще обжалват решението на КЗК.

В комисията в момента има още една жалба срещу "БТВ медиа груп" по същия текст от Закона за защита на конкуренцията. В началото на февруари стана ясно, че медия агенцията "Пиеро 97" е подала жалба срещу собственика на bTV - "БТВ медиа груп", в КЗК с мотив "злоупотреба с по-силна позиция при договаряне на рекламно присъствие". Тогава "Капитал" писа, че жалбата изглежда като защитна реакция на "Пиеро 97", която според източници от пазара дължи около 6 млн. лв. на телевизията. Това се потвърди и през годишния финансов отчет на собственика на "БТВ медиа груп"- Central European Media Enterprises (CME).

В отчета се отбелязва още, че приходите на компанията в България за миналата година бележат спад от 0.6% в сравнение с 2015 г., достигайки 72.6 млн. долара. Оперативната печалба преди обезценки и амортизации (OIBDA) на "БТВ медиа груп" пък се е свила с 20.9% на годишна база. Така, ако през 2015 г. печалбата е била близо 15.5 млн. долара, през 2016 г. тя е спаднала на 12.2 млн. долара.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Изпълнителният директор на комуникационния бизнес и оперативен директор на групата "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

5 апр 2020, 832 прочитания

Брандовете и вируса Брандовете и вируса

Тези, които не успеят ясно да (пре)дефинират мястото си в живота на хората, имат мрачно бъдеще

4 апр 2020, 1747 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Новaта формула на Publicis: 3 в 1

Zenith, Starcom и Blue 449 ще споделят общи ресурси и инструменти за медийно планиране и купуване

Още от Капитал
Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Коронабюджет 1.0: Оптимистичната версия

Правителството поиска спешна ревизия на бюджет 2020, която да му даде по-голяма гъвкавост за маневри

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10