Знам къде браузва миналото лято
Високите изисквания на потребителите към рекламното съдържание водят до все по-често включване на ретаргетинг подхода в дигиталните стратегии на компаниите
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Планирате пътуване в чужбина - сравнявате оферти за самолетни билети, търсите хотел, разучавате дестинацията и начините на придвижване. И когато куфарът е стегнат и само остава да заминете, сякаш целият интернет знае за плановете ви. От всеки сайт, социална мрежа или видеоплатформа ви преследват рекламни съобщения за по-евтини самолетни билети, по-добри хотели и по-интересни забележителности. Нещо повече - връщате се, отваряте Facebook и един куп туристически компании отново се борят за вниманието ви с "изкушаващи" оферти. Зад цялата лавина от информация и рекламно съдържание стои т.нар. ретаргетиране - рекламен подход, чрез който, веднъж влезли в сайта им, рекламодателите могат да ви открият навсякъде в интернет и да ви предложат отново своя продукт или услуга.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Как да спра реклама, която не искам да я виждам?
Инсталирате си адблокер, настройвате и се отървате от реклами генерално..
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.