С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
27 мар 2017, 13:53, 6221 прочитания

Започна подаването на заявки за ФАРА 2017

Форумът ще се проведе от 15 до 17 юни в Пловдив

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-големият рекламен фестивал в България ФАРА обяви началото на подаването на заявки в 18-ото издание на конкурса, който цели да отличи най-добрите комуникационни кампании по основен показател креативност. Тазгодишният форум ще се проведе от 15 до 17 юни, което е и поредната промяна в организацията на събитието. Миналата година от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) направиха първата голяма крачка към трансформация, организирайки освен конкурсната част и семинарен панел с лекции на международни специалисти от сферата на комуникациите, които вместо в добре познатия курортен комплекс Албена се събраха в Пловдив.

Още промени


Крайният срок за подаване на заявки в конкурса на ФАРА е 9 май, а сред условията за участие е рекламните кампании да са публикувани, излъчвани и организирани в периода между 1 януари 2016 г. и 8 май 2017 г., както и да не са участвали в същата категория в предишни издания на фестивала. Промени има и в конкурсната програма. В тазгодишното издание заявки могат да се подават в общо 33 категории, от които 25 творчески и 8 медийни. Допълнително са разширени медийните категории, където вече влизат и формати като branded content – интергриране на бранд в програмно съдържание или платформа, и ambient - специално проектирани конструкции, за които не са използвани стандартни медиа канали или формати. Изпълнителният директор на БАКА Мариана Брашнарова коментира пред "Капитал", че тази промяна отразява новите рекламни тенденции. Журито, което ще оценява проектите, също е разделено на екипи в двете големи категории, но имената им все още не са известни.

Фестивалът отново ще се проведе в рамките на три дни, като един от тях ще бъде изцяло посветен на широката публика. "Отново ще поканим международни лектори от различни сфери, но тази година искаме да организираме и уъркшопи. Целта ни е да надградим миналогодишния форум", коментира Брашнарова.

Предишното издание



В последното издание на ФАРА NEXT-DC беше отличена за "Агенция на годината". На второ и трето място в надпреварата за най-добра агенция са съответно Saatchi&Saatchi Bulgaria и DDB Sofia. Наградата "Рекламодател на годината" беше присъдена на "Загорка" АД.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Радослав Неделчев: Целим да очертаем правилата на дигиталната реклама 1 Радослав Неделчев: Целим да очертаем правилата на дигиталната реклама

Председателят на браншовото сдружение IAB Bulgaria пред "Капитал"

17 фев 2020, 969 прочитания

"Репортери без граници" призова Европарламента да защити българските журналисти 3 "Репортери без граници" призова Европарламента да защити българските журналисти

В отворено писмо международната организация настоява властите да спрат систематичните си заплахи към медиите

14 фев 2020, 2320 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 март)

Започна подаването на заявки за ФАРА 2017; "Нова броудкастинг груп" също стартира проект за борба с фалшивите новини; Tuborg представи изцяло нова визуална идентичност; БНТ ще излъчва събитията по време на българското председателство на ЕС; DEVIN лансира нова рекламна кампания

Още от Капитал
Малайзийски полет към село Щръклево

Община Русе даде предварително съгласие да продаде летището си на дружество с малайзийско участие. Проектът на компанията е за 57 млн. лв.

Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

За дизайнерите с любов

Българският стартъп Artery Team представя местни и международни дизайнерски марки в Etsy

Гордост, кино и предразсъдъци

Sofia Pride Film Fest показва няколко филма за различните измерения на любовта и привличането

Wi-Fi free

Все повече хора искат да преодолеят зависимостта си от технологиите. Бизнесът харесва това.

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10