Започна подаването на заявки за ФАРА 2017
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Започна подаването на заявки за ФАРА 2017

В последното издание на ФАРА NEXT-DC беше отличена за "Агенция на годината"

Започна подаването на заявки за ФАРА 2017

Форумът ще се проведе от 15 до 17 юни в Пловдив

6387 прочитания

В последното издание на ФАРА NEXT-DC беше отличена за "Агенция на годината"

© Михаил Новаков


Най-големият рекламен фестивал в България ФАРА обяви началото на подаването на заявки в 18-ото издание на конкурса, който цели да отличи най-добрите комуникационни кампании по основен показател креативност. Тазгодишният форум ще се проведе от 15 до 17 юни, което е и поредната промяна в организацията на събитието. Миналата година от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) направиха първата голяма крачка към трансформация, организирайки освен конкурсната част и семинарен панел с лекции на международни специалисти от сферата на комуникациите, които вместо в добре познатия курортен комплекс Албена се събраха в Пловдив.

Още промени

Крайният срок за подаване на заявки в конкурса на ФАРА е 9 май, а сред условията за участие е рекламните кампании да са публикувани, излъчвани и организирани в периода между 1 януари 2016 г. и 8 май 2017 г., както и да не са участвали в същата категория в предишни издания на фестивала. Промени има и в конкурсната програма. В тазгодишното издание заявки могат да се подават в общо 33 категории, от които 25 творчески и 8 медийни. Допълнително са разширени медийните категории, където вече влизат и формати като branded content – интергриране на бранд в програмно съдържание или платформа, и ambient - специално проектирани конструкции, за които не са използвани стандартни медиа канали или формати. Изпълнителният директор на БАКА Мариана Брашнарова коментира пред "Капитал", че тази промяна отразява новите рекламни тенденции. Журито, което ще оценява проектите, също е разделено на екипи в двете големи категории, но имената им все още не са известни.

Фестивалът отново ще се проведе в рамките на три дни, като един от тях ще бъде изцяло посветен на широката публика. "Отново ще поканим международни лектори от различни сфери, но тази година искаме да организираме и уъркшопи. Целта ни е да надградим миналогодишния форум", коментира Брашнарова.

Предишното издание

В последното издание на ФАРА NEXT-DC беше отличена за "Агенция на годината". На второ и трето място в надпреварата за най-добра агенция са съответно Saatchi&Saatchi Bulgaria и DDB Sofia. Наградата "Рекламодател на годината" беше присъдена на "Загорка" АД.

Най-големият рекламен фестивал в България ФАРА обяви началото на подаването на заявки в 18-ото издание на конкурса, който цели да отличи най-добрите комуникационни кампании по основен показател креативност. Тазгодишният форум ще се проведе от 15 до 17 юни, което е и поредната промяна в организацията на събитието. Миналата година от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) направиха първата голяма крачка към трансформация, организирайки освен конкурсната част и семинарен панел с лекции на международни специалисти от сферата на комуникациите, които вместо в добре познатия курортен комплекс Албена се събраха в Пловдив.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK