С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
27 мар 2017, 13:53, 6227 прочитания

Започна подаването на заявки за ФАРА 2017

Форумът ще се проведе от 15 до 17 юни в Пловдив

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-големият рекламен фестивал в България ФАРА обяви началото на подаването на заявки в 18-ото издание на конкурса, който цели да отличи най-добрите комуникационни кампании по основен показател креативност. Тазгодишният форум ще се проведе от 15 до 17 юни, което е и поредната промяна в организацията на събитието. Миналата година от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) направиха първата голяма крачка към трансформация, организирайки освен конкурсната част и семинарен панел с лекции на международни специалисти от сферата на комуникациите, които вместо в добре познатия курортен комплекс Албена се събраха в Пловдив.

Още промени


Крайният срок за подаване на заявки в конкурса на ФАРА е 9 май, а сред условията за участие е рекламните кампании да са публикувани, излъчвани и организирани в периода между 1 януари 2016 г. и 8 май 2017 г., както и да не са участвали в същата категория в предишни издания на фестивала. Промени има и в конкурсната програма. В тазгодишното издание заявки могат да се подават в общо 33 категории, от които 25 творчески и 8 медийни. Допълнително са разширени медийните категории, където вече влизат и формати като branded content – интергриране на бранд в програмно съдържание или платформа, и ambient - специално проектирани конструкции, за които не са използвани стандартни медиа канали или формати. Изпълнителният директор на БАКА Мариана Брашнарова коментира пред "Капитал", че тази промяна отразява новите рекламни тенденции. Журито, което ще оценява проектите, също е разделено на екипи в двете големи категории, но имената им все още не са известни.

Фестивалът отново ще се проведе в рамките на три дни, като един от тях ще бъде изцяло посветен на широката публика. "Отново ще поканим международни лектори от различни сфери, но тази година искаме да организираме и уъркшопи. Целта ни е да надградим миналогодишния форум", коментира Брашнарова.

Предишното издание



В последното издание на ФАРА NEXT-DC беше отличена за "Агенция на годината". На второ и трето място в надпреварата за най-добра агенция са съответно Saatchi&Saatchi Bulgaria и DDB Sofia. Наградата "Рекламодател на годината" беше присъдена на "Загорка" АД.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2260 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари)

Забранена ли е наистина рекламата на хазарт; Новата кампания на "Сердика център"; Unilever спира рекламите за деца на храни и напитки и др.

18 фев 2020, 1323 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 март)

Започна подаването на заявки за ФАРА 2017; "Нова броудкастинг груп" също стартира проект за борба с фалшивите новини; Tuborg представи изцяло нова визуална идентичност; БНТ ще излъчва събитията по време на българското председателство на ЕС; DEVIN лансира нова рекламна кампания

Още от Капитал
Драмата с ТЕЦ "Марица-изток 2" - дълга, скъпа и опасна

Каквито и действия да се предприемат, те ще бъдат закъснели, ще струват скъпо и може да доведат до нови проблеми в сектора

Пазарът на жилища в София: Силен сезон, с първи епизоди на спадове

Ръст на сделките и застой в средните цени през 2019 г. Купувачите са млади, търсят нови сгради, сделките стават по-бавно и доминират двустайните апартаменти

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Порто, Сиза и Елиасон

Музеят Serralves в Порто отбелязва своята 20-годишнина с изложби на архитекта Алваро Сиза и на артиста Олафур Елиасон

Книга: Макс Блехер - "Случки в близката нереалност"

Десетилетия след написването им, сюрреалистичните истории на румънския писател намират нова публика

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10