Пазарът на интернет реклама достигна 87 млн. лв.
Инвестициите са пораснали с 27% през 2016 г., показват данните на IAB България. Но ръстът се дължи основно на бюджетите, вложени във Facebook и Google
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Пазарът на интернет реклама в България е пораснал с 27% през 2016 г. в сравнение с година по-рано и достига нетни инвестиции в размер на 87.1 млн. лв. Това стана ясно на седмия форум на "IAB България", който събира дигиталната индустрия - рекламни агенции, медийни и IT компании, компании в сферата на електронната търговия и рекламодатели - за да очертае посоките на развитие на пазара.
Двуцифреното увеличение в обема на онлайн пазара за реклама в страната обаче се дължи основно на интернет гиганта Facebook, който за поредна година е сред най-бързо растящите интернет канали. Ако през 2015 г. инвестициите, насочени към социалната платформа, са се равнявали на 15.8 млн. лв., година по-късно вече са 21.9 млн. лв., или с 39% повече.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.