Пазарът на интернет реклама достигна 87 млн. лв.

Инвестициите са пораснали с 27% през 2016 г., показват данните на IAB България. Но ръстът се дължи основно на бюджетите, вложени във Facebook и Google

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Пазарът на интернет реклама в България е пораснал с 27% през 2016 г. в сравнение с година по-рано и достига нетни инвестиции в размер на 87.1 млн. лв. Това стана ясно на седмия форум на "IAB България", който събира дигиталната индустрия - рекламни агенции, медийни и IT компании, компании в сферата на електронната търговия и рекламодатели - за да очертае посоките на развитие на пазара.

Двуцифреното увеличение в обема на онлайн пазара за реклама в страната обаче се дължи основно на интернет гиганта Facebook, който за поредна година е сред най-бързо растящите интернет канали. Ако през 2015 г. инвестициите, насочени към социалната платформа, са се равнявали на 15.8 млн. лв., година по-късно вече са 21.9 млн. лв., или с 39% повече.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар