Facebook и Google погълнаха 60% от пазара на дигитална реклама

Инвестициите в интернет реклама са нараснали с 27% през 2016 г. според "IAB България"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Медийните групи се конкурират с повече брандирано съдържание, програматик решения и нейтив реклама. (виж карето)

Пазарът на интернет реклама в България отново отчете двуцифрен ръст за миналата година. Той порасна с 27%, за да достигне до нетни инвестиции в размер на 87.1 млн. лв. И докато всички говорят за технологични иновации като виртуална реалност и изкуствен интелект, за поредна година основен дял в онлайн инвестициите на рекламодателите в страната е насочен към интернет гигантите Facebook и Google. Нещо повече, дори с увеличение от 18 млн. лв. за 2016 г. пазарът на интернет реклама все още изглежда едва прохождащ в сравнение с телевизионната реклама, която ежегодно поглъща стотици милиони.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chitatelsz avatar :-|
    Читател

    Много хубави новини, като най-напред с материала тук са отново и за вечни времена, поне според мен, г-жа Атанасова от "Икономедиа" и г-н Христов от "Нет инфо". Продължавайте в същия дух!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал