С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 11 апр 2017, 11:48, 9797 прочитания

Започна кандидатстването в рекламната академия Saatchi Circle FARA

Участниците трябва да представят рекламно решение на тема "Българите и кирилицата"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За пета поредна година и трета съвместно с най-големия български рекламен фестивал ФАРА рекламната агенция Saatchi&Saatchi България организира тридневна рекламна академия за млади таланти Saatchi Circle FARA. Целта на инициативата е да даде практически познания на участниците, запознавайки ги с основните понятия в рекламния бранш, генерирането и развиването на идеи. Те ще работят по реални брифове, учейки се от ментори и специалисти от комуникационната сфера. Финалистите в академията ще представят рекламните си решения и проекти пред професионалното жури на творческия конкурс ФАРА, който ще се проведе от 15 до 17 юни в Пловдив.

Как да се включиш


Желаещите да се включат в третото издание на Saatchi Circle FARA трябва да попълнят формата за кандидатстване на сайта на събитието не по-късно от 7 май, като изрично посочат някоя от трите различни длъжности, през чийто професионален поглед ще представят решения на поставената задача. Това са копирайтър, дизайнер и creative solutionist. Брифът, на базата на който трябва да разработят рекламно решение, е свързан с голямото количество хора в България, които пишат на латиница. Затова и заглавието на заданието е "Българите и кирилицата", а целта – в навечерието на 24 май българите да използват кирилицата, когато пишат на родния си език. Рекламните решения могат да бъдат представени под формата на кампания, сценарии за телевизионен клип, радиоспот, Facebook комуникация и др.

Какво следва

Подборът на участниците, които ще се включат в тридневната академия, ще се извърши на два етапа. Първоначално от агенцията Saatchi&Saatchi на вътрешно ниво ще изберат най-добрите решения сред подадените заявки. На втория етап ще се проведат интервюта с избраните участници, като накрая ще бъдат сформирани три екипа, съставени от по трима членове - по един от всяка длъжност. За първа година менторите на всеки от екипите ще бъдат специалисти от различни български агенции. Това са Петя Савова, Creative leader в Saatchi&Saatchi, Николай Ванчев, творчески директор в Publicis Sofia, и Павлина Бонева, Head of Art в The Smarts. От организаторите на инициативата коментират пред "Капитал", че участниците в Saatchi Circle FARA ще имат възможност директно да влязат в рекламния бранш. "Много от хората, които минават през академията, имат реални предложения за стажантска програма или директно за работа след фестивала. Миналата година от 9 участници 7 са започнали работа в бранша."



По време на академията през юни екипите отново ще работят по реален бриф, зададен от Saatchi&Saatchi и свързан с бранда на Jacobs, които са и партньори на събитието. Първият ден от обучението ще бъде посветен на придобиването на теоретични познания, а следващите два дни участниците ще работят по създаването на собствените си проекти, които ще представят пред рекламодатели и агенции в края на събитието.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2087 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари)

Забранена ли е наистина рекламата на хазарт; Новата кампания на "Сердика център"; Unilever спира рекламите за деца на храни и напитки и др.

18 фев 2020, 1261 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Кой ще купи "Нова телевизия"

Оттеглянето на международните собственици може да даде пълен медиен контрол на задкулисната власт

Още от Капитал
Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Гордост, кино и предразсъдъци

Sofia Pride Film Fest показва няколко филма за различните измерения на любовта и привличането

Оскари в преход

На еклектична церемония Академията балансира между сигурността и риска. "Паразит" направи история. Брад Пит, Лора Дърн, Хоакин Финикс и Рене Зелуегър спечелиха при актьорите

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10