Новият брой: Пътят към Европа
Close

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 април)

Сашо Диков става програмен директор на BiTV; Рекорден брой заявки за BAPRA Bright Awards 2017; Facebook започна борба срещу фалшивите новини в Германия чрез принт реклами; Viber въведоха нов рекламен формат

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук

На българския пазар


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    2.5 avatar :-P
    2.5
    • + 1

    “Една от идеите му е да вземе “най-доброто от Канал 3" от времето, когато той оглавяваше тази телевизия."

    Страхотна идея!
    Интересно как му е хрумнала?!
    :-)

    Нередност?
Нов коментар