С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 28 апр 2017, 16:24, 15340 прочитания

All Channels е PR агенция на годината

С най-много награди от BAPRA Bright Awards 2017 си тръгнаха All Channels и SiteMedia Consultancy

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
All Channels Communication Group беше избрана за агенция на годината в осмото издание на PR конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Освен с най-престижната награда в конкурса, която се присъжда за цялостното представяне на агенциите и успешните реализирани проекти през изминалата година, екипът на All Channels събра още 10 отличия в различни категории. Комуникационната група беше отличена с най-много награди за свои проекти за бранда "Крадецът на ябълки" на "Загорка" АД и за телекома "Мтел".

На второ място се класира PR агенция SiteMedia Consultancy, която също получи общо 11 награди, следвана от M3 Communications Group с общо 6 отличия. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)


BAPRA Bright Awards традиционно отличава най-добрите кампании в сферата на маркетинговите комуникации през годината, а проектите се оценяват от международни експерти с дългогодишен опит в областта. Тази година организаторите от БАПРА и международното жури бяха единодушни, че нивото на заявките е много е по-високо, а българския пазар следва успешно световните комуникационни тенденции. Това се потвърди и през рекордния брой проекти, кандидатствали в конкурса – общо 115 проекта, като увеличението спрямо 2016 година е с 20%.

Тази година БАПРА обяви 9 нови категории, в които PR агенции и компании се състезаваха със своите проекти. Това са: "Дебют на годината – кампания за нов продукт или услуга"; "Корпоративен PR"; "Кампания за изграждане на работодателска марка"; "Кризисен PR"; "Кампания за вътрешни комуникации"; "Дигитална кампания"; "Кампания Public Affairs"; "Маркетинг, свързан с кауза". За пръв път в BAPRA Bright Awards присъстваше и специалната категория "Студентски проект", която имаше за цел да отличи младите таланти и бъдещи специалисти в комуникационния сектор.
Категория "Агенция на годината"

Първо място: All Channels Communication Group
Второ място: SiteMedia Consultancy
Трето място: M3 Communications Group

Категория "Дебют на годината"

Първо място: All Channels Communication Group за кампанията Avon Mark и All Channels Communication Group за кампанията "Крадецът на ябълки"

Второ място: BBDO Group/Proximity Sofia за кампанията "Всяка дума стига до теб"

Трето място: M3 Communications Group– "Allterco – Keep Calm and Wear MyKi"

Категория "Иновативна кампания"

Първо място: All Channels Communication Group за кампанията "Крадецът на ябълки" и All Channels Communication Group за кампанията "Произведено в България"

Второ място: SiteMedia Consultancy за кампанията "Пух – първата бионик котка"

Трето място: BBDO Group/Proximity Sofia – "Алкохолът е лош шофьор"

Категория "Дигитална кампания"

Първо място: All Channels Communication Group за кампанията "Седемте езера на Нова Зеландия"

Второ място: All Channels Communication Group - "Крадецът на ябълки"; All Channels Communication Group за кампанията "Mtel Viber Flash Sales" и M3 Communications Group, Inc. за кампанията "Данонино - Say Yes to Autonomy"

Трето място: SiteMedia Consultancy за кампанията "Пух – първата бионик котка"

Категория "Специално събитие"

Първо място: All Channels Communication Group за кампанията "Мтел медия мастърс" "С пръст на спусъка"

Второ място: Publicis Consultants MSL GROUP за кампанията "Луфтханза А-380 пристига в София"

Трето място: SiteMedia Consultancy за кампанията "Спрайт графити академия"

Категория "Маркетинг, свързан с кауза"

Първо място: United Partners за кампанията "Научна лаборатория на Bayer за деца"; SiteMedia Consultancy за кампанията "Артур – Коледното чудо" и Telenor за кампанията "Безопасна интернет кампания"

Второ място: Фондация "И АЗ МОГА" за кампанията "Поръчваш тениска I CAN TOO, помагаш на дете в нужда" и M3 Communications Group за кампанията "L‘Oreal - Жените в науката имат силата да променят света"

Трето място: APRA PORTER NOVELLI за кампанията "Приказни моменти на грижа на NIVEA" и APRA PORTER NOVELLI за кампанията "Живей активно. На поход с 60 000 души"

Категория "Кампания за изграждане на работодателска марка"

Първо място: United Partners за кампанията "Годишна стратегия за засилване на работодателската марка на "Ви Ем Уеър България"

Второ място: V+O Communication за кампанията "Кампания за набиране на айти служители в Experian" и PR PLAY за кампанията "AMGEN – Топ работодател в България за 2016"

Трето място SiteMedia Consultancy за кампанията "The Pride Builders of Hewlett Packard Enterprise" и SiteMedia Consultancy – "Пура Вида"

Категория "Кампания за вътрешни комуникации"

Първо място: M3 Communications Group за кампанията "Nescafe: Пътят на кафето започва с грижа"

Второ място: SiteMedia Consultancy за кампанията "#MidWeekPRmeetUP"

Трето място: SiteMedia Consultancy за кампанията "TheSite – Най-иновативния офис" и United Partners за кампанията "Етичен Кодекс на VIVACOM"

Категория "Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел"

Първо място: HILL International Bulgaria за кампанията "25 години "Хил интернешънъл" в България"

Второ място: Българска национална телевизия за кампанията "Забравената история на Стиляна" и Национална агенция за приходите за кампанията "Лотария с касови бележки"

Трето място: Обединена българска банка за кампанията "НЕ/ПОЗНАТИ от Златния фонд на Колекцията на ОББ"

Категория "Корпоративен PR"

Първо място: APRA PORTER NOVELLI за кампанията "Живей активно. На поход с 60 000 души"

Второ място: Publicis Consultants MSLGROUP за кампанията "Луфтханза А-380 пристига в София"

Трето място: SiteMedia Consultancy за кампанията "The Pride Builders of Hewlett Packard Enterprise"

Категория "Комуникационна кампания в публичния сектор"

Първо място: Interimage за кампанията "Европейска седмица на мобилността 2016"

Второ място: Interpartners – "Влез в час с данъците за кампанията PLAY за награда на Националната агенция за приходите"

Трето място: SiteMedia Consultancy за кампанията "NowWeMove, The European Activity Initiative, 2016"

Категория "Комуникационна кампания на годината"

Първо място: Publicis Consultants MSLGROUP за кампанията "Луфтханза А-380 пристига в София"

Второ място: All Channels Communication Group за кампанията "Произведено в България"

Трето място: All Channels Communication Group за кампанията " Stolichno Pale Bock"

Кампания Public Affairs

Сертификат за принос към категория Public Affairs се присъди на M3 Communications Group, Inc. за кампанията "Черноморска карта "ПР машина на времето"



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 ноември)

Новата кампания на БФС - равенство във футбола и обединение срещу дискриминацията; Агенцията ExpandX и Wness TV започват да предлагат съвместна услуга; Браншови организации с инициатива за подобряване и развитие на дигиталната среда в България; Коледният дух в рекламата на John Lewis и др.

19 ное 2019, 1243 прочитания

Защо телевизиите не разказват бизнес истории 5 Защо телевизиите не разказват бизнес истории

Ситуацията може да се промени чрез промени в Закона за радиото и телевизията

18 ное 2019, 5282 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Миграцията на спортните права

Телекомите се включват в наддаването за спортни права

Още от Капитал
Трудни времена за SoftBank

След фиаското с WeWork империята на Масайоши Сон има нужда от промяна

Раждането на 5G в България

2020-а ще бъде годината на едни от най-големите търгове за честоти досега, даващи началото на изграждането на 5G мрежа

Пресъхналият Перник

Приблизително 60 хил. души ще бъдат засегнати от бъдещия воден режим в област Перник

След Гешев 2.0, Цацаров 2.0 - радостта е двойна

Властта лъже Европа и гражданите, че ще въведе контрол над всесилния главен прокурор. Прави обратното

Ново място: Смесен магазин "Зоя"

Веригата за био продукти се разширява с обект на пл. "Гарибалди"

Филм след филм

Забравени класики и модерно авторско кино на "Киномания" 2019

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10