All Channels е PR агенция на годината
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

All Channels е PR агенция на годината

All Channels на сцената с едно от отличията си

All Channels е PR агенция на годината

С най-много награди от BAPRA Bright Awards 2017 си тръгнаха All Channels и SiteMedia Consultancy

16147 прочитания

All Channels на сцената с едно от отличията си

© Юлия Лазарова


All Channels Communication Group беше избрана за агенция на годината в осмото издание на PR конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Освен с най-престижната награда в конкурса, която се присъжда за цялостното представяне на агенциите и успешните реализирани проекти през изминалата година, екипът на All Channels събра още 10 отличия в различни категории. Комуникационната група беше отличена с най-много награди за свои проекти за бранда "Крадецът на ябълки" на "Загорка" АД и за телекома "Мтел".

На второ място се класира PR агенция SiteMedia Consultancy, която също получи общо 11 награди, следвана от M3 Communications Group с общо 6 отличия. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)

BAPRA Bright Awards традиционно отличава най-добрите кампании в сферата на маркетинговите комуникации през годината, а проектите се оценяват от международни експерти с дългогодишен опит в областта. Тази година организаторите от БАПРА и международното жури бяха единодушни, че нивото на заявките е много е по-високо, а българския пазар следва успешно световните комуникационни тенденции. Това се потвърди и през рекордния брой проекти, кандидатствали в конкурса – общо 115 проекта, като увеличението спрямо 2016 година е с 20%.

Тази година БАПРА обяви 9 нови категории, в които PR агенции и компании се състезаваха със своите проекти. Това са: "Дебют на годината – кампания за нов продукт или услуга"; "Корпоративен PR"; "Кампания за изграждане на работодателска марка"; "Кризисен PR"; "Кампания за вътрешни комуникации"; "Дигитална кампания"; "Кампания Public Affairs"; "Маркетинг, свързан с кауза". За пръв път в BAPRA Bright Awards присъстваше и специалната категория "Студентски проект", която имаше за цел да отличи младите таланти и бъдещи специалисти в комуникационния сектор.

Категория "Агенция на годината"

Първо място: All Channels Communication Group

Второ място: SiteMedia Consultancy

Трето място: M3 Communications Group

Категория "Дебют на годината"

Първо място: All Channels Communication Group за кампанията Avon Mark и All Channels Communication Group за кампанията "Крадецът на ябълки"

Второ място: BBDO Group/Proximity Sofia за кампанията "Всяка дума стига до теб"

Трето място: M3 Communications Group– "Allterco – Keep Calm and Wear MyKi"

Категория "Иновативна кампания"

Първо място: All Channels Communication Group за кампанията "Крадецът на ябълки" и All Channels Communication Group за кампанията "Произведено в България"

Второ място: SiteMedia Consultancy за кампанията "Пух – първата бионик котка"

Трето място: BBDO Group/Proximity Sofia – "Алкохолът е лош шофьор"

Категория "Дигитална кампания"

Първо място: All Channels Communication Group за кампанията "Седемте езера на Нова Зеландия"

Второ място: All Channels Communication Group - "Крадецът на ябълки"; All Channels Communication Group за кампанията "Mtel Viber Flash Sales" и M3 Communications Group, Inc. за кампанията "Данонино - Say Yes to Autonomy"

Трето място: SiteMedia Consultancy за кампанията "Пух – първата бионик котка"

Категория "Специално събитие"

Първо място: All Channels Communication Group за кампанията "Мтел медия мастърс" "С пръст на спусъка"

Второ място: Publicis Consultants MSL GROUP за кампанията "Луфтханза А-380 пристига в София"

Трето място: SiteMedia Consultancy за кампанията "Спрайт графити академия"

Категория "Маркетинг, свързан с кауза"

Първо място: United Partners за кампанията "Научна лаборатория на Bayer за деца"; SiteMedia Consultancy за кампанията "Артур – Коледното чудо" и Telenor за кампанията "Безопасна интернет кампания"

Второ място: Фондация "И АЗ МОГА" за кампанията "Поръчваш тениска I CAN TOO, помагаш на дете в нужда" и M3 Communications Group за кампанията "L‘Oreal - Жените в науката имат силата да променят света"

Трето място: APRA PORTER NOVELLI за кампанията "Приказни моменти на грижа на NIVEA" и APRA PORTER NOVELLI за кампанията "Живей активно. На поход с 60 000 души"

Категория "Кампания за изграждане на работодателска марка"

Първо място: United Partners за кампанията "Годишна стратегия за засилване на работодателската марка на "Ви Ем Уеър България"

Второ място: V+O Communication за кампанията "Кампания за набиране на айти служители в Experian" и PR PLAY за кампанията "AMGEN – Топ работодател в България за 2016"

Трето място SiteMedia Consultancy за кампанията "The Pride Builders of Hewlett Packard Enterprise" и SiteMedia Consultancy – "Пура Вида"

Категория "Кампания за вътрешни комуникации"

Първо място: M3 Communications Group за кампанията "Nescafe: Пътят на кафето започва с грижа"

Второ място: SiteMedia Consultancy за кампанията "#MidWeekPRmeetUP"

Трето място: SiteMedia Consultancy за кампанията "TheSite – Най-иновативния офис" и United Partners за кампанията "Етичен Кодекс на VIVACOM"

Категория "Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел"

Първо място: HILL International Bulgaria за кампанията "25 години "Хил интернешънъл" в България"

Второ място: Българска национална телевизия за кампанията "Забравената история на Стиляна" и Национална агенция за приходите за кампанията "Лотария с касови бележки"

Трето място: Обединена българска банка за кампанията "НЕ/ПОЗНАТИ от Златния фонд на Колекцията на ОББ"

Категория "Корпоративен PR"

Първо място: APRA PORTER NOVELLI за кампанията "Живей активно. На поход с 60 000 души"

Второ място: Publicis Consultants MSLGROUP за кампанията "Луфтханза А-380 пристига в София"

Трето място: SiteMedia Consultancy за кампанията "The Pride Builders of Hewlett Packard Enterprise"

Категория "Комуникационна кампания в публичния сектор"

Първо място: Interimage за кампанията "Европейска седмица на мобилността 2016"

Второ място: Interpartners – "Влез в час с данъците за кампанията PLAY за награда на Националната агенция за приходите"

Трето място: SiteMedia Consultancy за кампанията "NowWeMove, The European Activity Initiative, 2016"

Категория "Комуникационна кампания на годината"

Първо място: Publicis Consultants MSLGROUP за кампанията "Луфтханза А-380 пристига в София"

Второ място: All Channels Communication Group за кампанията "Произведено в България"

Трето място: All Channels Communication Group за кампанията " Stolichno Pale Bock"

Кампания Public Affairs

Сертификат за принос към категория Public Affairs се присъди на M3 Communications Group, Inc. за кампанията "Черноморска карта "ПР машина на времето"

All Channels Communication Group беше избрана за агенция на годината в осмото издание на PR конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Освен с най-престижната награда в конкурса, която се присъжда за цялостното представяне на агенциите и успешните реализирани проекти през изминалата година, екипът на All Channels събра още 10 отличия в различни категории. Комуникационната група беше отличена с най-много награди за свои проекти за бранда "Крадецът на ябълки" на "Загорка" АД и за телекома "Мтел".

На второ място се класира PR агенция SiteMedia Consultancy, която също получи общо 11 награди, следвана от M3 Communications Group с общо 6 отличия. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара
  • 1
    krasnoselo avatar :-|
    krasnoselo

    Според мен All Channels Communication Group е една от най-добрите ПР фирми в БГ. Особено ми хареса кампанията за Мтел

  • 2
    sofialand avatar :-|
    sofialand

    Първо място: All Channels Communication Group за кампанията "Мтел медия мастърс" "С пръст на спусъка"- На мен също тази кампания ми хареса най-много.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK