Екип от NEXT-DC ще представи България на рекламния фестивал Cannes Young Lions
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Екип от NEXT-DC ще представи България на рекламния фестивал Cannes Young Lions

Посланието във видеото на победителите Яница Добрева и Александър Антонов е "Сподели неоткритото"

Екип от NEXT-DC ще представи България на рекламния фестивал Cannes Young Lions

Те ще разполагат с 48 часа, за да заснемат видео на конкретна тема

7868 прочитания

Посланието във видеото на победителите Яница Добрева и Александър Антонов е "Сподели неоткритото"

© Pexels


Клипът "Следваща дестинация – Пловдив" на Яница Добрева и Александър Антонов от агенцията NEXT-DC е победител в конкурса Young Lions Bulgaria 2017 – Film, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) съвместно с фондация "Пловдив 2019". Те ще представят България на най-големия рекламен фестивал в Кан през юни - Cannes Young Lions, в категория Film. Тогава българският екип ще разполага с 48 часа, за да са заснеме видео по получено от организаторите задание.

Българското издание на конкурса цели да отличи млади таланти до 30-годишна възраст в сферата на рекламата. В него се включиха общо 36 екипа, като в рамките на два дни те трябваше да създадат кратко видео - до 60 секунди, или поредица от видеа по конкретна тема. Заданието тази година беше да представят Пловдив като атрактивна дестинация за култура и туризъм, да привлече повече и нови посетители от България и чужбина с цел развитие на културата и туристическия бизнес в града в контекста на титлата Европейска столица на културата 2019 г. под мотото "Заедно".

Посланието във видеото на победителите Яница Добрева и Александър Антонов е "Сподели неоткритото". Чрез поредица от снимки, озаглавени с хаштагове и обозначаващи различни места в града, видеото стимулира зрителите да го опознават и да "добавят Пловдив в своя feed". В свой блогпост екипът от NEXT-DC обяснява, че идеята им се базира на новите методи, чрез които хората в днешно време избират следващата дестинация, която да посетят, а именно възможността да правят хубави снимки. Затова и във видеото се редуват разнообразни снимки от познати и непознати места в културната столица на България.

Финалисти в тазгодишния конкурс Young Lions Bulgaria 2017 – Film са и екипът на Димитър Стефанов и Иван Тотев и екипът на Еркан Гюмрюкчиев и Александрина Стефанова. Те съответно представиха поредица от кратки видеа с типични за Пловдив изрази и исторически факти, чрез които да провокират хората да опознаят града и възможностите му.

Едно от видеата на Димитър Стефанов и Иван Тотев.

Едно от видеата на Еркан Гюмрюкчиев и Александрина Стефанова.

Клипът "Следваща дестинация – Пловдив" на Яница Добрева и Александър Антонов от агенцията NEXT-DC е победител в конкурса Young Lions Bulgaria 2017 – Film, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) съвместно с фондация "Пловдив 2019". Те ще представят България на най-големия рекламен фестивал в Кан през юни - Cannes Young Lions, в категория Film. Тогава българският екип ще разполага с 48 часа, за да са заснеме видео по получено от организаторите задание.

Българското издание на конкурса цели да отличи млади таланти до 30-годишна възраст в сферата на рекламата. В него се включиха общо 36 екипа, като в рамките на два дни те трябваше да създадат кратко видео - до 60 секунди, или поредица от видеа по конкретна тема. Заданието тази година беше да представят Пловдив като атрактивна дестинация за култура и туризъм, да привлече повече и нови посетители от България и чужбина с цел развитие на културата и туристическия бизнес в града в контекста на титлата Европейска столица на културата 2019 г. под мотото "Заедно".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    sparti avatar :-|
    sparti

    Творческа немощ! Въпреки че е само 50 секунди, трудно се гледа, а бързата смяна на кадрите затруднява възприемането.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK