"Мобилтел" и Saatchi - новата двойка на рекламния пазар

Промяната се случва, след като The Smarts сами поискаха прекратяване на партньорството си с телекома

Петя Стоянова, директор "Маркетинг комуникации" в "Мтел" и Георги Гавазов, управител в Saatchi&Saatchi
Петя Стоянова, директор "Маркетинг комуникации" в "Мтел" и Георги Гавазов, управител в Saatchi&Saatchi
Петя Стоянова, директор "Маркетинг комуникации" в "Мтел" и Георги Гавазов, управител в Saatchi&Saatchi    ©  Цветелина Белутова
Петя Стоянова, директор "Маркетинг комуникации" в "Мтел" и Георги Гавазов, управител в Saatchi&Saatchi    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Комуникационната стратегия ще бъде в посока брандът "Мтел" да стане естествена част от живота на потребителите.
Работата на Saatchi&Saatchi с "Мобилтел" започва през май, договорът е за две години.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    milko_stoyanov avatar :-|
    Milko Stoyanov
    • + 9

    Бла-бла... Брандът щял да стане "естествена част от живота на потребителите... "Мтел" е център на свързаност със света, на изживявания, на забавление..." Агенцията няма да обслужва, а да е пълноправен бизнес партньор... (вземете и мнението на Радо Бимбалов, де.)
    На тези бомбастични кьорфишеци дори и ние, от рекламния бранш, не вярваме много (само ги пишем по презентациите), камо ли обикновените хора, които ползват услугите и си плащат сметката. Но с огромно любопитство ще очаквам новите измерения в комуникацията на телекома, които ще отворят с креативен шут грандиозната иновативна порта към хоризонта на бъдещето.

    Нередност?
  • 2
    bira avatar :-|
    Bira
    • + 2

    хората са искали да претакат едни кинти, както във всичките си договри за външни услуги.
    да не би да е било в такава степен, че даже рекламист да се уплаши?

    Нередност?
Нов коментар