Samsung: Уроците след "изпепеляващата" криза
Каква беше спасителната комуникационна стратегия на технологичния гигант, която го преведе през скандала със запалимите батерии на Galaxy Note 7
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Samsung Electronics
Основана: 1969 г.Служители: 392 хил. души
Приходи (2016 г.): 173.36 млрд. долара
Оперативна печалба (2016 г.): 25.11 млрд. долара
Една компания, колкото и добре да се развива, идва момент, в който се налага да се изправи пред първата си сериозна криза. За южнокорейския технологичен гигант Samsung кризите се оказаха три наведнъж и оставиха след себе си сериозни предизвикателства пред бизнеса и репутацията на бранда.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.