Samsung: Уроците след "изпепеляващата" криза

Каква беше спасителната комуникационна стратегия на технологичния гигант, която го преведе през скандала със запалимите батерии на Galaxy Note 7

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Samsung Electronics

Основана: 1969 г.

Служители: 392 хил. души

Приходи (2016 г.): 173.36 млрд. долара

Оперативна печалба (2016 г.): 25.11 млрд. долара

Една компания, колкото и добре да се развива, идва момент, в който се налага да се изправи пред първата си сериозна криза. За южнокорейския технологичен гигант Samsung кризите се оказаха три наведнъж и оставиха след себе си сериозни предизвикателства пред бизнеса и репутацията на бранда.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар