🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Samsung: Уроците след "изпепеляващата" криза

Каква беше спасителната комуникационна стратегия на технологичния гигант, която го преведе през скандала със запалимите батерии на Galaxy Note 7

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Samsung Electronics

Основана: 1969 г.

Служители: 392 хил. души

Приходи (2016 г.): 173.36 млрд. долара

Оперативна печалба (2016 г.): 25.11 млрд. долара

Една компания, колкото и добре да се развива, идва момент, в който се налага да се изправи пред първата си сериозна криза. За южнокорейския технологичен гигант Samsung кризите се оказаха три наведнъж и оставиха след себе си сериозни предизвикателства пред бизнеса и репутацията на бранда.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар