All Channels спечели най-много отличия в "PR приз" 2017

В конкурса се включиха общо 74 проекта

Победителите в "PR Приз" 2017 г.    ©  БДВО
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

All Channels Communication Group спечели най-много отличия в тазгодишния конкурс "PR приз" на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Комуникационната група си тръгна с общо 6 награди, от които три първи и три втори места за кампании, реализирани съответно за Discovery Networks, "Крадецът на ябълки" на Загорка АД, "Мобилтел" и бензиностанции ЕКО. Това е втори успех за All Channels в областта на връзките с обществеността. В края на април групата беше избрана за агенция на годината в осмото издание на PR конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА).

В "PR приз" 2017 г. се включиха общо 74 проекта, които се състезаваха традиционно в 13 различни кампании. Сред участниците бяха както комуникационни агенции, така и рекламодатели. Оценяването на проектите пък се проведе в два етапа. В първия кръг експертното жури, съставено от български специалисти в областта на комуникациите, постави оценки на кампаниите на база изпратените презентации за кандидатстване. Втората част от журирането се проведе в продължение на три дни, когато участниците в конкурса открито представиха проектите си пред публика.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар