Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (30 май)

MediaCom започна да обслужва P&G; bTV смени изпълнителния директор на радиогрупата си; Започна кандидатстването за годишните на награди на БАР; БХК и Noble Graphics провокират с кампания "Да закрием БХК"; Реклама на Garlic сред 5-те най-добри според седмичната класация на AdForum; Мария Милушева от Noble Graphics ще участва в програмата See It Be It на рекламния фестивал в Кан

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар