Колко пораснаха телевизиите през 2016 г.

Приходите и печалбите на големите играчи се увеличават. Поскъпва и рекламата в тях

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

През финансовите отчети на основните играчи на телевизионния пазар изминалата 2016 г. изглежда успешна за голяма част от тях. Двата водещи канала, Nova и bTV, отчитат ръстове и на приходите, и на печалбата си (виж графиката). Те са и телевизиите, които имат доминиращо присъствие на пазара като дял от аудитория и рекламни приходи. Извън двете търговски медии, БНТ и групата канали Fox Networks Group, останалите влизат в графа "други" на рейтинговите агенции и имат сравнително скромни рекламни приходи.

В момента делът на телевизионната реклама в България е чувствително по-голям в сравнение с други държави с подобни икономики. На практика телевизиите държат между 70 и 75% от рекламния пазар в България, което дава отражение и върху финансовите им резултати.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina

    Рекламният пазар се съживява и това е добре за NOVA, bTV, FOX и Discovery.

    За останалите "телевизии" от рода на Bulgaria On Air, Канал 3, BiT, Евроком и т.н., това почти няма значение, защото те имат съвсем друго предназначение.

    Нередност?
  • 2
    greenhrast avatar :-|
    greenhrast

    Тъпа работа, да си плащаш за да гледаш рекламите им... 😀😁

    Нередност?
Нов коментар