Пролетната светлина на ФАРА

Най-големият български рекламен фестивал вече няма да е в началото на есента, от 15 до 17 юни, а фокусът му са лекциите и уъркшопите на международни специалисти

Георги Гавазов, управител в Saatchi&Saatchi и председател на медийното жури и Момчил Захариев, творчески директор на NEXT-DC и председател на творческото жури във ФАРА
Георги Гавазов, управител в Saatchi&Saatchi и председател на медийното жури и Момчил Захариев, творчески директор на NEXT-DC и председател на творческото жури във ФАРА
Георги Гавазов, управител в Saatchi&Saatchi и председател на медийното жури и Момчил Захариев, творчески директор на NEXT-DC и председател на творческото жури във ФАРА    ©  Цветелина Белутова
Георги Гавазов, управител в Saatchi&Saatchi и председател на медийното жури и Момчил Захариев, творчески директор на NEXT-DC и председател на творческото жури във ФАРА    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

ФАРА навърши пълнолетие. За своите солидни 18 години творческият фестивал премина през редица състояния – от бляскаво разточително събитие до сбирка на няколко рекламни агенции и още по-малко рекламодатели. През това време еталонът на индустрията - фестивалът в Кан, се развиваше, превръщайки се в събитие от бъдещето, по което българският пазар въздишаше.

Миналата година обаче Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) реши да изтупа праха от най-големия български фестивал и направи заявка, че иска да се промени с цел да привлече отново вниманието на рекламната индустрия. Началото беше поставено със смяна на локацията - от миналата година фестивалът е в Пловдив. Продължителността на ФАРА също беше ограничена в три дни, уплътнени освен с годишното съревнование между агенциите и със смислени лекции и дискусии на чуждестранни специалисти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар