Новият брой:
Служебната президентска република

ФАРА, ден втори: Поглед към бъдещето на рекламата

Международни лектори и сигурни финалисти в медийните и творческите категории на фестивала

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За втора поредна година ФАРА ще връчва големи награди само в две основни категории - "Агенция на годината" и "Рекламодател на годината", а отделно награждаване за креативна и медийна агенция няма да има. Поради тази причина оценките на медийното жури ще бъдат прибавяни към тези на творческото. "Критериите ни трябва да следват логиката на творческото жури. Основно ще гледаме идеята - дали е ясно описана, след което ще следим за медийната креативност, а именно как са използвани медийните канали", каза по време на откриването Георги Гавазов, председател на медийното жури и управител в агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, част от комуникационната група на Publicis One.

С най-много проекти от медийните категории, които продължават напред към финала, е агенцията All Channels Advertising - с общо 6 медийни заявки, следвана от Saatchi&Saatchi Sofia с общо 5 кампании. Творческото жури от своя страна обяви финалисти от останалите категории. (Виж карето)


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар