С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
18 юни 2017, 14:26, 17563 прочитания

Saatchi&Saatchi София е агенция на годината за 2017 г.

"Загорка" отново спечели отличието "Рекламодател на годината" на рекламния фестивал ФАРА

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Saatchi&Saatchi София беше отличена за "Агенция на годината" на осемнадесетото издание на най-големия рекламен фестивал в България ФАРА. Той се проведе за първа година през юни в бъдещата европейска столица на културата Пловдив.

Агенцията, част от комуникационната група Publicis One, спечели общо пет златни награди, три сребърни и девет бронзови. Златните отличия са в категориите "Радио реклама", "Социални медии", "Дигитална кампания", "Интегрирана кампания – Социална, политическа, медийна реклама", "Медийна кампания - Социална, политическа, медийна реклама", сребърните - в Art Direction, "Нестандартно използване на дигитални и социални канали", "Медийна кампания – Стоки", а бронзовите - в категориите "ТВ реклама и кинореклама " – Стоки и Услуги, "Прес реклама – социална политическа, медийна реклама", "Рекламен текст", Digital, "Онлайн реклама", "Интегрирана кампания – Стоки".


На второ и трето място в надпреварата за най-добра агенция са All Channels Advertising, които спечелиха своите първи златни отличия и бяха поздравени от гилдията за добрите проекти през годината. На трето място в тазгодишния фестивал е агенцията DDB Sofia.

Наградата "Рекламодател на годината" беше присъдена за втора поредна година на "Загорка", която работи с редица агенции от пазара, сред които NEXT-DC с бранда Heineken, Saatchi&Saatchi София за "Загорка Ретро" и All Channels, които обслужват новия бранд сайдер "Крадецът на ябълки".

Тази година в рекламната надпревара се включиха общо 31 агенции и бяха подадени общо 273 заявки за творческите и медийните категории, което е с около 20% по-малко в сравнение с общия брой заявки миналата година. Това се дължи основно на по-краткия срок за подаване на проектите. Най-много заявки имаше DDB Sofia – 47, All Channels с 35, a с една по-малко се включи агенцията Saatchi & Saatchi София.



Рекламна равносметка

На ФАРА 2017 г. всички от бранша се обединиха около мнението, че освен че има отново раздвижване на рекламния пазар, нивото на заявките е по-високо, а в индустрията вече не цари ожесточена конкуренция и все повече се оценяват добрите практики между агенциите.

По време на сесията за въпроси и отговори от журито отново беше повдигната темата за включване на чуждестранни специалисти в състава му. Според голяма част от сегашните му членове това трябва да бъде сред приоритетите за промяна на организаторите на фестивала от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Фокус при организацията на ФАРА ще бъде и комуникирането на фестивала, така че повече рекламодатели да разберат за подобренията, добавената му стойност и да присъстват на форума.

Именно с идеята за привличане на бизнеса и на по-широка аудитория фокус на най-големия рекламен фестивал за втора година беше лекционната част, в която участваха международни специалисти от различни сфери - продуцент, режисьор, невролог, творчески директори и рекламни иноватори. Надграждането на ФАРА 2017 г. беше добавянето на уъркшопи в програмата. Журито и организаторите от БАКА коментираха, че именно това трябва да е и основната посока, в която да се развива форумът.

Ето и пълния списък с победителите в творческите и медийните категории:

Творчески категории

Категория "Филм"

"ТВ реклама и кинореклама – Стоки"

ЗЛАТО: Боксьорът, рекламодател: Национална лотария, агенция: Garlic

СРЕБРО: Рекламният блок на Крадецът, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ: Животът има нужда от вкус, рекламодател: Загорка, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

БРОНЗ: Името не променя съдържанието, рекламодател: Лидл България, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

"ТВ реклама и кинореклама – Услуги"

ЗЛАТО: Unlimited data, Limitless you, рекламодател: Telenor Hungary, агенция: DDB Sofia

СРЕБРО: Винен туризъм, рекламодател: Лидл България, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: Приказка за зимната ябълка, рекламодател: Лидл България, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

БРОНЗ: Хиляди причини да вземеш кредит, рекламодател: Банка ДСК, агенция: Noble Graphics

"ТВ реклама и кинореклама – Социална, политическа, медийна реклама"

ЗЛАТО: Забранено за виждане, рекламодател: Сдружение "Коалиция за живот без тютюнев дим", агенция: The Smarts

СРЕБРО: Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател: София филм фест, агенция: DDB Sofia

Катеогрия "Други филмови формати"

ЗЛАТО: Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател: София филм фест, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: LED Song, рекламодател: V-TAC Europe, агенция: NRG Creative Boutique

БРОНЗ: Покажи България, рекламодател: HUAWEI TECHNOLOGIES BULGARIA, агенция: Publicis Sofia

Категория "Радиореклама"

ЗЛАТО: Онова обаждане, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Категория "Пресреклама – социална, политическа, медийна реклама"

БРОНЗ: Остави телефона, докато караш, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Категория "Външна реклама"

БРОНЗ: Пешеходна пътека, рекламодател: Порше БГ, агенция: NRG Creative Boutique

Категория "Дизайн и текст"

"Корпоративна и бранд идентичност"

СРЕБРО: Багри, рекламодател: ресторант "Багри", агенция: FOUR PLUS

СРЕБРО: Make&Take Pizza, рекламодател: Make&Take, агенция: FOUR PLUS

БРОНЗ: Pet mall, рекламодател: Petmall.bg, агенция: Studio Enthusiasm

"Опаковки и етикети"

ЗЛАТО: Сира 2014, рекламодател: винарска изба Дамяница, агенция: Studio Enthusiasm

БРОНЗ: Make&Take Pizza, рекламодател: Make&Take, агенция: FOUR PLUS

БРОНЗ: Rose Diamond, рекламодател: Филикон-97, агенция: reforma

БРОНЗ: Happy Benjamino, рекламодател: Bio Benjamin, агенция: mërz punkt & Studio Enthusiasm

Film Craft

ЗЛАТО: Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател: София филм фест, агенция: DDB Sofia

ЗЛАТО: Забранено за виждане, рекламодател: Сдружение "Коалиция за живот без тютюнев дим", агенция: The Smarts

СРЕБРО: Боксьорът, рекламодател: Национална лотария, агенция: Garlic

СРЕБРО: Винен туризъм, рекламодател: Лидл България, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: LED Song, рекламодател: V-TAC Europe, агенция: NRG Creative Boutique

БРОНЗ: Unlimited Data, Limitless you, рекламодател: Telenor Hungary, агенция: DDB Sofia

Art Direction

СРЕБРО: Above and Beyond, рекламодател: Moto-Pfohe, агенция: ББДО груп/Графити ББДО

СРЕБРО: Остави телефона, докато караш, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

БРОНЗ: Emergency Exit, рекламодател: METROPOLIS, агенция: ББДО груп/Графити ББДО

БРОНЗ: Cabinets of Wisdom, рекламодател: Brown-Forman, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: Little Havana, рекламодател: Перно Рикар България, агенция: Garlic

БРОНЗ: Ти си това, което четеш, рекламодател: Saatchi & Saatchi Sofia, агенция: FOUR PLUS

"Рекламен текст"

БРОНЗ: Ако възрожденската журналистика беше жълта, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Категория Digital

"Уебсайтове, микросайтове и мобилни приложения"

ЗЛАТО: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България, агенция: DDB Sofia

СРЕБРО: Decathlon Box Office, рекламодател: Decathlon България, агенция: All Channels Advertising

СРЕБРО: Игра "Герои на деня", рекламодател: Икономедиа, агенция: Noble Graphics

БРОНЗ: Създай фалшива новина, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

БРОНЗ: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България, агенция: NEXT-DC

"Онлайн реклама" А

БРОНЗ: Ако възрожденската журналистика беше жълта, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

"Социални медии"

ЗЛАТО: Създай фалшива новина, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

ЗЛАТО: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България, агенция: NEXT-DC

СРЕБРО: Стикери "Героите на деня", рекламодател: Икономедиа, агенция: Noble Graphics

БРОНЗ: Годината на Крадецът, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

"Дигитална кампания"

ЗЛАТО: Decathlon Box Office, рекламодател: Decathlon България, агенция: All Channels Advertising

ЗЛАТО: Ти си това, което четеш, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

СРЕБРО: Герои на деня, рекламодател: Икономедиа, агенция: Noble Graphics

СРЕБРО: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България, агенция: DDB Sofia

"Събития"

ЗЛАТО: Cabinets of Wisdom, рекламодател: Brown-Forman, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: The Phone Call, рекламодател: Загорка, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: Volkswagen Passat GTE Launch, рекламодател: Порше БГ, агенция: B+RED

One-to-one Communication

ЗЛАТО: Крушата на Decathlon, рекламодател: Decathlon България, aгенция: All Channels Advertising

ЗЛАТО: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: The Phone Call, рекламодател: Загорка, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: Коледен ваучер, рекламодател: Noble Graphics, агенция: Noble Graphics

БРОНЗ: Сандъкът на Крадецът, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ: SAP, рекламодател: САП-БЪЛГАРИЯ, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: Червеният телефон, рекламодател: Mall Plovdiv, агенция: The Smarts

"Интегрирана кампания - Стоки"

СРЕБРО: Крадецът играе на едро, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ: #излез, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

БРОНЗ: Chivas Venture и спасяването на пчелите, рекламодател: Перно Рикар България, агенция: reforma

"Интегрирана кампания - Услуги"

СРЕБРО: Decathlon Box Office, рекламодател: Decathlon България, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: Unlimited Data, Limitless you, рекламодател: Telenor Hungary, агенция: DDB Sofia

"Интегрирана кампания – социална, политическа, медийна реклама"

ЗЛАТО: Ти си това, което четеш, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

СРЕБРО: Забранено за виждане, рекламодател: Сдружение "Коалиция за живот без тютюнев дим", агенция: The Smarts

МЕДИЙНИ КАТЕГОРИИ

"Нестандартно използване на съществуващи медийни формати"

ЗЛАТО: Рекламният блок на Крадецът, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ; Нюанси на синьо, рекламодател: FOX NETWORKS GROUP BULGARIA, агенция: McCann Sofia

"Нестандартно използване на дигитални и социални канали"

СРЕБРО: Създай фалшива новина, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

СРЕБРО: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: Игра "Герои на деня", рекламодател: Икономедиа, агенция: Noble Graphics

Ambient

ЗЛАТО: The Phone Call, рекламодател: Загорка, агенция: NEXT-DC

СРЕБРО: Крушата на Decathlon, рекламодател: Decathlon България, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ: WWF фризер, рекламодател: WWF, агенция: All Channels Advertising

"Медийна кампания – Стоки"

ЗЛАТО: Крадецът играе на едро, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

СРЕБРО: The Phone Call, рекламодател: Загорка, агенция: NEXT-DC

СРЕБРО: #излез, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

"Медийна кампания – Услуги"

Няма награди

"Медийна кампания – Социална, политическа, медийна реклама"

ЗЛАТО: Герои на деня, рекламодател: Икономедиа, агенция: Noble Graphics

ЗЛАТО: Ти си това, което четеш, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври)

СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов; Колко инвестират партиите в политическа реклама за местните избори; Interpartners основа група от агенции на Балканите; TikTok забрани политически реклами в платформата си и др.

15 окт 2019, 880 прочитания

"Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама "Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама

Според официалните данни близкият до Пеевски канал е получил най-много средства от политическите формации, ВМРО и ДПС водят по инвестиции в медиите като цяло

13 окт 2019, 2027 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Брутният рекламен пазар през 2016 г. е 1.5 млрд. лева, но реалните инвестиции са със 75% по-малко

Това показва годишният доклад на медиашопа "Пиеро 97", като основни двигатели остават телевизията и интернет

Доктор Ружа и пътят на милиардите

Само до есента на 2016 г. схемата OneCoin е събрала над 3.3 млрд. eвро, а печалбата е над 2 млрд. евро

Формулата на Манолова: кмет-омбудсман

Обещанието за допитване до хората по всички важни въпроси носи предизборни дивиденти, но и рискове от прекомерни очаквания и блокажи

Музей или СПА

Предизборната кампания повдигна въпроса за забравеното северно крило на Централната баня, за което се водят спорове от години

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов