Брутният рекламен пазар през 2016 г. е 1.5 млрд. лева, но реалните инвестиции са със 75% по-малко

Това показва годишният доклад на медиашопа "Пиеро 97", като основни двигатели остават телевизията и интернет

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Брутните инвестиции в реклама в България през изминалата 2016 година са възлизали на 1.5 млрд. лв. според годишния доклад за пазара, изготвян традиционно от медиашопа "Пиеро 97". Това е с около 7% повече в сравнение с предходната 2015 г., когато по данни на агенцията пазарът е възлизал на около 1.4 млрд. лв.

Тези числа обаче не отразяват реалния ръст на пазара. Разминаването между брутните стойности на рекламните инвестиции и реално вложените пари е близо 75% по изчисления на "Пиеро 97". Това е така заради търговските отстъпки, които медиите правят на рекламодателите. Въпреки тази уговорка докладът все пак дава ориентир каква е картината на рекламния пазар в страната.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар