Saatchi&Saatchi: Искаме да бъдем стратегически бизнес партньор на клиентите си
Агенцията, част от групата на Publicis One, спечели ФАРА 2017 г. и ще се стреми към излаз на международни фестивали


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Бихте ли ми дали някакъв пример кои компании от Fortune 500/1000 са допуснали 22-27 годишни акаунтки (средна възраст на персонала в тези агенции), които са без особен житейски и бизнес опит да им дават консултации за стратегическо развитие на бизнеса, продуктитите, технологиите и продажбите?
Все пак във въпросните компании, клиенти на агенциите, работят хора които също са завършили униварситети, и те са чели същите учебници по маркетиг и мениджмънт, завършили са същите програми. Някак си е доста наивно е да се очаква че агенцията успешно ще се позиционира като "бизнес партньор на клиентите си, т.е. да работи и по всичко, което стои преди комуникацията". Винаги има някакви изключения и единични примери където това е сработило, но те не валидират вашето твърдение.
Тази концепция е приложима само за стартъп компании или тези които са преминали първите няколко критични години - те с удоволствие биха използвали съвети, ноухау и маркетингови ресурси, само че агенциите не искат да работят със стартъпи и маки бизнеси, защото нямат бюджети.
Млади,красиви, амбициозни и убедени в качествата си. Хората са напипали правилния път. Акаунт мендиджърите са на 22-27 години, защото тези които са на 30-40 имат опит и са си намерили работа във фирма, в която бъдещето не се определя от това дали някой голям акаунт си е обрал чукалата. Топ място за хора излезнали от университета.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.