Saatchi&Saatchi: Искаме да бъдем стратегически бизнес партньор на клиентите си

Агенцията, част от групата на Publicis One, спечели ФАРА 2017 г. и ще се стреми към излаз на международни фестивали

Кристина Петрова директор "Връзка с клиенти" и Константин Трендафилов, творчески директор в Saatchi&Saatchi София
Кристина Петрова директор "Връзка с клиенти" и Константин Трендафилов, творчески директор в Saatchi&Saatchi София
Кристина Петрова директор "Връзка с клиенти" и Константин Трендафилов, творчески директор в Saatchi&Saatchi София    ©  Цветелина Белутова
Кристина Петрова директор "Връзка с клиенти" и Константин Трендафилов, творчески директор в Saatchi&Saatchi София    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Най-новите клиенти в портфолиото на Saatchi са "Мобилтел" и Chivas Regal.
Константин Трендафилов стартира кариерата си в рекламата индустрия преди осем години в Saatchi&Saatchi - София, като и до момента това е единствената агенция, в която е работил. Започва като копирайтър, а от 2014 г. досега е творчески директор на агенцията.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mainstream avatar :-|
    blackbird
    • + 4

    Бихте ли ми дали някакъв пример кои компании от Fortune 500/1000 са допуснали 22-27 годишни акаунтки (средна възраст на персонала в тези агенции), които са без особен житейски и бизнес опит да им дават консултации за стратегическо развитие на бизнеса, продуктитите, технологиите и продажбите?

    Все пак във въпросните компании, клиенти на агенциите, работят хора които също са завършили униварситети, и те са чели същите учебници по маркетиг и мениджмънт, завършили са същите програми. Някак си е доста наивно е да се очаква че агенцията успешно ще се позиционира като "бизнес партньор на клиентите си, т.е. да работи и по всичко, което стои преди комуникацията". Винаги има някакви изключения и единични примери където това е сработило, но те не валидират вашето твърдение.

    Тази концепция е приложима само за стартъп компании или тези които са преминали първите няколко критични години - те с удоволствие биха използвали съвети, ноухау и маркетингови ресурси, само че агенциите не искат да работят със стартъпи и маки бизнеси, защото нямат бюджети.

    Нередност?
  • 2
    kd35 avatar :-P
    kd35
    • + 2

    Млади,красиви, амбициозни и убедени в качествата си. Хората са напипали правилния път. Акаунт мендиджърите са на 22-27 години, защото тези които са на 30-40 имат опит и са си намерили работа във фирма, в която бъдещето не се определя от това дали някой голям акаунт си е обрал чукалата. Топ място за хора излезнали от университета.

    Нередност?
Нов коментар