Clemenger BBDO Melbourne стана агенция на годината в Кан

Технологичните компании все повече засилват присъствието си на рекламния фестивал Cannes Lions

Комуникационната група BBDO Worldwide беше отличена за "Верига на годината"
Комуникационната група BBDO Worldwide беше отличена за "Верига на годината"
Комуникационната група BBDO Worldwide беше отличена за "Верига на годината"    ©  Cannes Lions
Комуникационната група BBDO Worldwide беше отличена за "Верига на годината"    ©  Cannes Lions
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Комуникационната индустрия е по-зависима от технологиите

Ако има едно събитие, което рекламната индустрия по цял свят чака с притаен дъх през годината, то това със сигурност е фестивалът Cannes Lions. Това е мястото, където маркетолози, медиа специалисти, дизайнери, рекламисти и артисти сверяват часовниците си и се запознават със световните маркетинг и технологични тенденции. Наградите в конкурсната програма, които отличават най-креативните кампании и инициативи през годината, са мечтаното признание от всяка агенция.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове