PR агенцията "Параграф 42" започва съвместно партньорство за България с глобалната комуникационна агенция Ketchum, част от групата на Omnicom Group. Целта на сътрудничеството е размяна на опит и експертиза, както и привличане на нови клиенти, които да обслужват българския пазар.
Предимства на партньорството
Като официален партньор на базираната в Ню Йорк агенция "Параграф 42" има възможност да работи с клиенти на Ketchum, които търсят комуникационно обслужване в България. Сътрудничеството между двете компании до голяма степен се явява и гарант за поддържане на еднакво ниво на комуникация на различните пазари. Освен възможността за разширяване на клиентската база друго предимство при международните партньорства е опитът, който местната агенция може да натрупа. "Ще можем да обменим добри практики с Ketchum, ще разполагаме с достъп до широк кръг от информация и контакти и ще участваме в годишните срещи на международната агенция", разказа за "Капитал" д-р Александър Христов, управляващ директор в "Параграф 42".
В продължение на нововъведенията
Това е първата голяма стъпка в разрастването на основаната през май тази година "Параграф 42". Тя е част от портфолиото на независимата рекламна агенция The Smarts, която се управлява от основателите й Гергана Иванова и Радослав Бимбалов заедно с дългогодишния специалист в областта на връзките с обществеността и университетски преподавател д-р Александър Христов. Фокус в работата на новата агенция е измерването на ефективността и резултатите от кампаниите и предоставянето на дългосрочни комуникационни решения.
Христов коментира, че от българската PR агенция първа е потърсила Ketchum с предложение за съвместно партньорство. "Изпратихме им информация за профила на агенцията, фокуса на услугите ни и опита на екипа. За Ketchum това партньорство е възможност за разрастване на бизнеса им на местно ниво", добавя той.
В момента "Параграф 42" е единственият партньор на Ketchum в България, но международната компания си запазва правото да работи и с други компании, в случай че агенцията не може да поеме обслужването на даден клиент поради конфликт на интереси. "Подобно партньорство в сферата на комуникациите чрез прилагането на добри международни практики и експертиза е още една възможност за поддържане на високо професионално ниво на българския пазар", каза в заключение Христов.
Кои са Ketchum
Международната PR агенция Ketchum е базирана в Ню Йорк, но има офиси и партньори в над 70 държави. Компанията е част от портфолиото на комуникационната група Omnicom Group и е специализирана в сферата на PR комуникациите, кризисния мениджмънт и изграждане на репутация. Някои от големите брандове, с които Ketchum работи, са IKEA, Bosch, Kleenex и др.Според международната класация Global Top 250 PR Agency Ranking, изготвено от The Holmes Report, Ketchum е четвъртата по големина PR агенция в света по глобален ръст в приходите й, които се равняват на 562 млн. долара за 2016 г., или с 6% повече спрямо 2015 г.
PR агенцията "Параграф 42" започва съвместно партньорство за България с глобалната комуникационна агенция Ketchum, част от групата на Omnicom Group. Целта на сътрудничеството е размяна на опит и експертиза, както и привличане на нови клиенти, които да обслужват българския пазар.
0 коментара