PR агенцията "Параграф 42" започва партньорство с американската Ketchum
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

PR агенцията "Параграф 42" започва партньорство с американската Ketchum

Радослав Бимбалов, Александър Христов и Гергана Иванова са тримата партньори в PR агенцията

PR агенцията "Параграф 42" започва партньорство с американската Ketchum

Това е възможност за разширяване на клиентското портфолио и обмяна на международен опит

7186 прочитания

Радослав Бимбалов, Александър Христов и Гергана Иванова са тримата партньори в PR агенцията


PR агенцията "Параграф 42" започва съвместно партньорство за България с глобалната комуникационна агенция Ketchum, част от групата на Omnicom Group. Целта на сътрудничеството е размяна на опит и експертиза, както и привличане на нови клиенти, които да обслужват българския пазар.

Предимства на партньорството

Като официален партньор на базираната в Ню Йорк агенция "Параграф 42" има възможност да работи с клиенти на Ketchum, които търсят комуникационно обслужване в България. Сътрудничеството между двете компании до голяма степен се явява и гарант за поддържане на еднакво ниво на комуникация на различните пазари. Освен възможността за разширяване на клиентската база друго предимство при международните партньорства е опитът, който местната агенция може да натрупа. "Ще можем да обменим добри практики с Ketchum, ще разполагаме с достъп до широк кръг от информация и контакти и ще участваме в годишните срещи на международната агенция", разказа за "Капитал" д-р Александър Христов, управляващ директор в "Параграф 42".

В продължение на нововъведенията

Това е първата голяма стъпка в разрастването на основаната през май тази година "Параграф 42". Тя е част от портфолиото на независимата рекламна агенция The Smarts, която се управлява от основателите й Гергана Иванова и Радослав Бимбалов заедно с дългогодишния специалист в областта на връзките с обществеността и университетски преподавател д-р Александър Христов. Фокус в работата на новата агенция е измерването на ефективността и резултатите от кампаниите и предоставянето на дългосрочни комуникационни решения.

Христов коментира, че от българската PR агенция първа е потърсила Ketchum с предложение за съвместно партньорство. "Изпратихме им информация за профила на агенцията, фокуса на услугите ни и опита на екипа. За Ketchum това партньорство е възможност за разрастване на бизнеса им на местно ниво", добавя той.

В момента "Параграф 42" е единственият партньор на Ketchum в България, но международната компания си запазва правото да работи и с други компании, в случай че агенцията не може да поеме обслужването на даден клиент поради конфликт на интереси. "Подобно партньорство в сферата на комуникациите чрез прилагането на добри международни практики и експертиза е още една възможност за поддържане на високо професионално ниво на българския пазар", каза в заключение Христов.

Кои са Ketchum

Международната PR агенция Ketchum е базирана в Ню Йорк, но има офиси и партньори в над 70 държави. Компанията е част от портфолиото на комуникационната група Omnicom Group и е специализирана в сферата на PR комуникациите, кризисния мениджмънт и изграждане на репутация. Някои от големите брандове, с които Ketchum работи, са IKEA, Bosch, Kleenex и др.

Според международната класация Global Top 250 PR Agency Ranking, изготвено от The Holmes Report, Ketchum е четвъртата по големина PR агенция в света по глобален ръст в приходите й, които се равняват на 562 млн. долара за 2016 г., или с 6% повече спрямо 2015 г.

PR агенцията "Параграф 42" започва съвместно партньорство за България с глобалната комуникационна агенция Ketchum, част от групата на Omnicom Group. Целта на сътрудничеството е размяна на опит и експертиза, както и привличане на нови клиенти, които да обслужват българския пазар.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK