Рекламен скок за "Кауфланд"

Близо осем пъти се увеличават брутните инвестиции на веригата в телевизионна реклама

Димитър Спасов, председател на управителния съвет на "Кауфланд България"
Димитър Спасов, председател на управителния съвет на "Кауфланд България"    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
Димитър Спасов, председател на управителния съвет на "Кауфланд България"
Димитър Спасов, председател на управителния съвет на "Кауфланд България"    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
All Channels Communication Group ще работи върху офлайн и онлайн управлението на репутацията на бранда.

Профил

Веригата "Кауфланд" е в България от 2006 г. Днес тя има 57 хипермаркета в 33 града в страната. За 2016 г. компанията отчита 1.663 млрд. лв. оборот (приблизително 12% ръст спрямо 2015) и 84.420 млн. лв. печалба (5% ръст ). "За миналата година сме платили около 130 млн. лева преки и косвени данъци. Направените за тези 11 години инвестиции в страната са за над 1.4 млрд. лева. Всички инвестиции са на зелено – от покупката на земята до изграждането на хипермаркета.", уточни Димитър Спасов. По данни на веригата всеки хипермаркет "Кауфланд" предлага около 20 000 артикула, като в някои категории делът на българските стоки е над 70%. Проучване на компанията показва, че в един магазин всекидневно минават средно между 4000 и 6000 плащащи клиенти.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се