Новият брой:
Служебната президентска република

Рекламен скок за "Кауфланд"

Близо осем пъти се увеличават брутните инвестиции на веригата в телевизионна реклама

Димитър Спасов, председател на управителния съвет на "Кауфланд България"
Димитър Спасов, председател на управителния съвет на "Кауфланд България"
Димитър Спасов, председател на управителния съвет на "Кауфланд България"    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
Димитър Спасов, председател на управителния съвет на "Кауфланд България"    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

All Channels Communication Group ще работи върху офлайн и онлайн управлението на репутацията на бранда.

Профил

Веригата "Кауфланд" е в България от 2006 г. Днес тя има 57 хипермаркета в 33 града в страната. За 2016 г. компанията отчита 1.663 млрд. лв. оборот (приблизително 12% ръст спрямо 2015) и 84.420 млн. лв. печалба (5% ръст ). "За миналата година сме платили около 130 млн. лева преки и косвени данъци. Направените за тези 11 години инвестиции в страната са за над 1.4 млрд. лева. Всички инвестиции са на зелено – от покупката на земята до изграждането на хипермаркета.", уточни Димитър Спасов. По данни на веригата всеки хипермаркет "Кауфланд" предлага около 20 000 артикула, като в някои категории делът на българските стоки е над 70%. Проучване на компанията показва, че в един магазин всекидневно минават средно между 4000 и 6000 плащащи клиенти.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina
    • - 3
    • + 6

    Ок, Kaufland плащат за повече излъчвания на тяхната тв реклама, но каква е файдата от това, след като самата реклама е абсолютна боза? Не е ли по-умно да инвестират в по-креативна и запомняща се реклама, която дори и при по-малко излъчвания, да има по-голям ефект върху аудиторията? Просто трябва малко акъл, което в България (а очевидно и в Kaufland) е дефицитна стока.

    Нередност?
  • 2
    dfy1434895068434109 avatar :-|
    Radoslav Momchilov

    Не знам защо смениха техния вестник с тази жалка гланцирана глупост но самото качество на "вестника" е ужасно. Като само това да им беше проблема, но за мен те се възгордяха и започнаха да свалят качеството.

    Нередност?
Нов коментар