С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
30 юни 2017, 16:44, 10777 прочитания

"DDB София" порасна в регионален лидер на творчески решения

Компанията става креативен хъб на агенции от 23 държави, а структурата ще оглавява творческият директор на групата в България Йордан Жечев

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Рекламната агенция "DDB София" става творчески хъб за агенциите от 23 държави в региона, част от DDB Group. По този начин се превръща и в двигател на маркетинговите стратегии на групата.

Сред задълженията на агенцията като център на DDB за региона са да осигури стратегическа и творческа подкрепа на останалите агенции при подготовката на проекти за конкурси или комуникационни задачи.


Изпълнителният директор на "DDB София" Ангелос Парасхакис коментира за "Капитал", че новата структура би могла да допринесе и за все повече съвместни регионални рекламни кампании, ръководени от екипа на агенцията в България. "Под ръководството на "DDB София" ще се сформира и екип, съставен от най-добрите и талантливи кадри от региона и ще функционира като специализиран творчески екип за всички 23 държави", казва той в допълнение. Сред страните, които влизат в новата структура са Сърбия, Гърция, Македония, Хърватия, Словения, Литва, Армения, Черна гора, Румъния, Естония, Казахстан, Азербайджан и др.

Дългогодишният творчески директор на "DDB София", след което изпълнителен директор и партньор в Tribal Worldwide Sofia, Йордан Жечев ще оглави творческия хъб в страната вече от позицията на регионален творчески директор. Парасхакис коментира, че именно "безупречната му история като най-награждавания творчески директор на местно ниво, в съчетание с международния му опит в реализирането на кампании за големи брандове като McDonald's, 7Days, Telenor и Trader212, го превръща в перфектния кандидат за позицията". "Той ще мотивира екипите от всяка държава и ще изважда най-доброто от тях", добавя той.

Самият Жечев написа в личния си профил във Facebook, че новината за сформирането на творчески хъб в България е значима, защото "винаги сме си казвали, че някъде другаде са умните и добрите и големите, а сега към нас ще гледат и ще търсят опора".



Според Парасхакис след постиженията на "DDB София" през годините, логична стъпка в развитието на агенцията е именно да поеме регионалното управление и да разрасне групата в Източна Европа. "Това е голямо признание не само за "DDB София", но и за местния пазар. Това е първата българска агенция, която достига такъв международен ръст", допълни той.

Ангелос Парасхакис, изпълнителен директор на DDB София

Фотограф: Цветелина Белутова


Някои от големите рекламодатели, които агенцията обслужва към момента на българския пазар са "Теленор", "Лидл България, "Петрол", SAP, и др. По-рано тази година "DDB София" разработи и цялостна рекламна кампания за телекома "Теленор Унгария", която включва телевизионен спот, онлайн и печатна реклама, представящи лансирането на планове с неограничено количество мобилен интернет.

На тазгодишния рекламен фестивал ФАРА "DDB София" се класира на трето място в надпреварата за най-добра агенция в страната. В годините на форума, който цели да отличи най-креативните кампании, агенцията общо четири пъти е печелила приза "Творческа агенция на годината".
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

13 март 2019
София Ивент Център

capital.bg/fintech

Annual FinTech Summit


Запазете своето място сега


Теми в програмата:


  • Тенденции и двигатели за растеж на финтех индустрията
  • PSD2 и възможностите за бизнеса
  • Мобилни плащания и дигитални портфейли
  • Кои са последните технологични иновации на пазара
  • InsureTech: дигиталната трансформация в застраховането
  • Международно сътрудничество и възможности за растеж на екосистемата

Към регистрацията

Прочетете и това

Сложното уравнение - пари за обществени медии Сложното уравнение - пари за обществени медии

Време е за модел на финансиране на БНТ, БНР и БТА, който да им осигурява нормално развитие и независимост

15 фев 2019, 1001 прочитания

Новата агенция proof. разраства екипа и портфолиото си от клиенти Новата агенция proof. разраства екипа и портфолиото си от клиенти

Фокус в работата й остава разказването на истории през дигитални рекламни решения

13 фев 2019, 2448 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Каква е ползата от обучението на юристите

По-добрите съдебни процедури водят след себе си до по-висок икономически растеж

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

PwC България подкрепя студенти и докторанти по педагогически специалности

Консултантската компания ще даде на 11 младежи едногодишни стипендии и едномесечен стаж по специалността

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Предприемаческа програма изпраща 70 европейци в САЩ

Двама българи бяха стипендианти на Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative през 2018 г.

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (4 юли)

"DDB София" порасна в регионален лидер на творчески решения; "Параграф 42" става партньор на Ketchum за България; Тони Стефанова е новият маркетинг мениджър в eMAG.bg; bTV Media Group назначи правния директор Господин Йовчев за член на борда на директорите; Близо осем пъти се увеличават брутните инвестиции на "Кауфланд" в телевизионна реклама; Млади таланти в рекламата могат да се включат в конкурса Young Drummers

Пионерът в събирането на дългове

Райна Миткова-Тодорова, управляващ директор на "ЕОС Матрикс", пред "Капитал"

Ти декларира ли биткойна?

Данъчните отново напомниха, че печалбите от търговия и сделки с криптовалути се облагат

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Кино: "Трафикантът"

Митът няма възраст в най-негероичния филм на Клинт Истууд

Ах, Мария

Излезе първата книга на създателката на блога Brain Pickings

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 7

Капитал

Брой 7 // 16.02.2019 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 16.02.2019 Прочетете