"DDB София" порасна в регионален лидер на творчески решения

Компанията става креативен хъб на агенции от 23 държави, а структурата ще оглавява творческият директор на групата в България Йордан Жечев

Ангелос Парасхакис, изпълнителен директор на DDB София
Ангелос Парасхакис, изпълнителен директор на DDB София
Ангелос Парасхакис, изпълнителен директор на DDB София    ©  Цветелина Белутова
Ангелос Парасхакис, изпълнителен директор на DDB София    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Рекламната агенция "DDB София" става творчески хъб за агенциите от 23 държави в региона, част от DDB Group. По този начин се превръща и в двигател на маркетинговите стратегии на групата.

Сред задълженията на агенцията като център на DDB за региона са да осигури стратегическа и творческа подкрепа на останалите агенции при подготовката на проекти за конкурси или комуникационни задачи.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар