С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
30 юни 2017, 16:44, 11711 прочитания

"DDB София" порасна в регионален лидер на творчески решения

Компанията става креативен хъб на агенции от 23 държави, а структурата ще оглавява творческият директор на групата в България Йордан Жечев

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Рекламната агенция "DDB София" става творчески хъб за агенциите от 23 държави в региона, част от DDB Group. По този начин се превръща и в двигател на маркетинговите стратегии на групата.

Сред задълженията на агенцията като център на DDB за региона са да осигури стратегическа и творческа подкрепа на останалите агенции при подготовката на проекти за конкурси или комуникационни задачи.


Изпълнителният директор на "DDB София" Ангелос Парасхакис коментира за "Капитал", че новата структура би могла да допринесе и за все повече съвместни регионални рекламни кампании, ръководени от екипа на агенцията в България. "Под ръководството на "DDB София" ще се сформира и екип, съставен от най-добрите и талантливи кадри от региона и ще функционира като специализиран творчески екип за всички 23 държави", казва той в допълнение. Сред страните, които влизат в новата структура са Сърбия, Гърция, Македония, Хърватия, Словения, Литва, Армения, Черна гора, Румъния, Естония, Казахстан, Азербайджан и др.

Дългогодишният творчески директор на "DDB София", след което изпълнителен директор и партньор в Tribal Worldwide Sofia, Йордан Жечев ще оглави творческия хъб в страната вече от позицията на регионален творчески директор. Парасхакис коментира, че именно "безупречната му история като най-награждавания творчески директор на местно ниво, в съчетание с международния му опит в реализирането на кампании за големи брандове като McDonald's, 7Days, Telenor и Trader212, го превръща в перфектния кандидат за позицията". "Той ще мотивира екипите от всяка държава и ще изважда най-доброто от тях", добавя той.

Самият Жечев написа в личния си профил във Facebook, че новината за сформирането на творчески хъб в България е значима, защото "винаги сме си казвали, че някъде другаде са умните и добрите и големите, а сега към нас ще гледат и ще търсят опора".



Според Парасхакис след постиженията на "DDB София" през годините, логична стъпка в развитието на агенцията е именно да поеме регионалното управление и да разрасне групата в Източна Европа. "Това е голямо признание не само за "DDB София", но и за местния пазар. Това е първата българска агенция, която достига такъв международен ръст", допълни той.

Ангелос Парасхакис, изпълнителен директор на DDB София

Фотограф: Цветелина Белутова


Някои от големите рекламодатели, които агенцията обслужва към момента на българския пазар са "Теленор", "Лидл България, "Петрол", SAP, и др. По-рано тази година "DDB София" разработи и цялостна рекламна кампания за телекома "Теленор Унгария", която включва телевизионен спот, онлайн и печатна реклама, представящи лансирането на планове с неограничено количество мобилен интернет.

На тазгодишния рекламен фестивал ФАРА "DDB София" се класира на трето място в надпреварата за най-добра агенция в страната. В годините на форума, който цели да отличи най-креативните кампании, агенцията общо четири пъти е печелила приза "Творческа агенция на годината".
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

На върха на рекламната стълбица. Отново На върха на рекламната стълбица. Отново

guts&brainsDDB стана агенция на годината за шести път в творческия рекламен конкурс ФАРА

14 юни 2019, 2417 прочитания

Още кадри на Пеевски в "Нова" на Домусчиев 6 Още кадри на Пеевски в "Нова" на Домусчиев

Васил Иванов от "Канал 3" ще замени разследващите журналистки Миролюба Бенатова и Генка Шикерова

13 юни 2019, 15890 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (4 юли)

"DDB София" порасна в регионален лидер на творчески решения; "Параграф 42" става партньор на Ketchum за България; Тони Стефанова е новият маркетинг мениджър в eMAG.bg; bTV Media Group назначи правния директор Господин Йовчев за член на борда на директорите; Близо осем пъти се увеличават брутните инвестиции на "Кауфланд" в телевизионна реклама; Млади таланти в рекламата могат да се включат в конкурса Young Drummers

Частните парчета от парка

Устройственият план на Борисова градина осветли няколко съмнителни сделки, останали под радара на общественото внимание 20 години

А1 и НАП: Развален телефон за 80 млн. лв.

Приходната агенция и мобилният оператор са в данъчен спор от далечната 2012 г., a засега резултатът е в полза на данъчните

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Кино: "Момиче"

Млада балерина е родена момче и се бори с това

Ядрен резонанс: на какво се дължи безпрецедентният успех на сериала "Чернобил"

Сериалът е смразяващо актуален днес, когато темата за размитите граници между истинно и лъжливо вълнуват обществото