С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
30 юни 2017, 16:44, 9283 прочитания

"DDB София" порасна в регионален лидер на творчески решения

Компанията става креативен хъб на агенции от 23 държави, а структурата ще оглавява творческият директор на групата в България Йордан Жечев

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Да влязат рекламодателите

Най-големият български рекламен фестивал ФАРА вече ще връчва награди както на агенциите, така и на рекламодателите

25 май 2018

"Мобилтел" избра United Partners за своя PR агенция

Фокус на обслужването ще бъде комуникацията през социалните и дигитални медии

12 юли 2017

По-по-най-близо до клиента

Рекламодателите преориентират BTL активностите си във формати, които създават повече стойност за потребителите

7 юли 2017

Рекламен скок за "Кауфланд"

Близо осем пъти се увеличават брутните инвестиции на веригата в телевизионна реклама

30 юни 2017

PR агенцията "Параграф 42" започва партньорство с американската Ketchum

Това е възможност за разширяване на клиентското портфолио и обмяна на международен опит

29 юни 2017

Clemenger BBDO Melbourne стана агенция на годината в Кан

Технологичните компании все повече засилват присъствието си на рекламния фестивал Cannes Lions

28 юни 2017
Рекламната агенция "DDB София" става творчески хъб за агенциите от 23 държави в региона, част от DDB Group. По този начин се превръща и в двигател на маркетинговите стратегии на групата.

Сред задълженията на агенцията като център на DDB за региона са да осигури стратегическа и творческа подкрепа на останалите агенции при подготовката на проекти за конкурси или комуникационни задачи.

Изпълнителният директор на "DDB София" Ангелос Парасхакис коментира за "Капитал", че новата структура би могла да допринесе и за все повече съвместни регионални рекламни кампании, ръководени от екипа на агенцията в България. "Под ръководството на "DDB София" ще се сформира и екип, съставен от най-добрите и талантливи кадри от региона и ще функционира като специализиран творчески екип за всички 23 държави", казва той в допълнение. Сред страните, които влизат в новата структура са Сърбия, Гърция, Македония, Хърватия, Словения, Литва, Армения, Черна гора, Румъния, Естония, Казахстан, Азербайджан и др.

Дългогодишният творчески директор на "DDB София", след което изпълнителен директор и партньор в Tribal Worldwide Sofia, Йордан Жечев ще оглави творческия хъб в страната вече от позицията на регионален творчески директор. Парасхакис коментира, че именно "безупречната му история като най-награждавания творчески директор на местно ниво, в съчетание с международния му опит в реализирането на кампании за големи брандове като McDonald's, 7Days, Telenor и Trader212, го превръща в перфектния кандидат за позицията". "Той ще мотивира екипите от всяка държава и ще изважда най-доброто от тях", добавя той.

Самият Жечев написа в личния си профил във Facebook, че новината за сформирането на творчески хъб в България е значима, защото "винаги сме си казвали, че някъде другаде са умните и добрите и големите, а сега към нас ще гледат и ще търсят опора".



Според Парасхакис след постиженията на "DDB София" през годините, логична стъпка в развитието на агенцията е именно да поеме регионалното управление и да разрасне групата в Източна Европа. "Това е голямо признание не само за "DDB София", но и за местния пазар. Това е първата българска агенция, която достига такъв международен ръст", допълни той.

Ангелос Парасхакис, изпълнителен директор на DDB София

Фотограф: Цветелина Белутова


Някои от големите рекламодатели, които агенцията обслужва към момента на българския пазар са "Теленор", "Лидл България, "Петрол", SAP, и др. По-рано тази година "DDB София" разработи и цялостна рекламна кампания за телекома "Теленор Унгария", която включва телевизионен спот, онлайн и печатна реклама, представящи лансирането на планове с неограничено количество мобилен интернет.

На тазгодишния рекламен фестивал ФАРА "DDB София" се класира на трето място в надпреварата за най-добра агенция в страната. В годините на форума, който цели да отличи най-креативните кампании, агенцията общо четири пъти е печелила приза "Творческа агенция на годината".
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 август) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 август)

"Нова" ще продава рекламното време на каналите на "A1 България"; "Нова телевизия" сваля от ефир "Часът на Милен Цветков"; Трите рекламни стълба на L'Oréal; Представиха клипа за Пловдив - Европейска столица на културата, и др.

21 авг 2018, 275 прочитания

"Нова" ще продава рекламното време на каналите на "A1 България" "Нова" ще продава рекламното време на каналите на "A1 България"

Спортните канали на телекома за първи път се отварят за рекламодатели

19 авг 2018, 2441 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Отключете лидера в себе си

Няколко съвета за професионално развитие от Next Genеration финалиста Марин Трошанов

Стажове, стипендии, конкурси (30 юли – 5 август)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

В България кадърните и търсещи хора получават по-големи шансове и по-бързо, отколкото в развитите страни

Момчил Ковачев, заместник-директор по информационните въпроси в Inter Cars SA и част от Топ 3 финалистите в конкурса за млади бизнес лидери Next Generation, пред "Кариери"

Стажове, стипендии, конкурси (23 - 29 юли)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (4 юли)

"DDB София" порасна в регионален лидер на творчески решения; "Параграф 42" става партньор на Ketchum за България; Тони Стефанова е новият маркетинг мениджър в eMAG.bg; bTV Media Group назначи правния директор Господин Йовчев за член на борда на директорите; Близо осем пъти се увеличават брутните инвестиции на "Кауфланд" в телевизионна реклама; Млади таланти в рекламата могат да се включат в конкурса Young Drummers

Финансовата буря на Турция

Турция е пред финансов колапс. Сривът на лирата до рекордно дъно събуди страхове, че това може да е предвестник на нова криза на развиващите се пазари

Властелинът на компютърните поръчки

"Лирекс БГ" е основен достачик на ИТ оборудване за държавните ведомства

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

За хората и костенурките

"Геа Челониа" – единственият център за опазване на сухоземните костенурки в България, учи на грижа към природата и хуманност

Кино: "Дрейф"

Красиво заснета драма на оцеляване по истински случай

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 33

Капитал

Брой 33 // 18.08.2018 Прочетете
Капитал PRO, БДЖ купува 42 влака със скъпа поддръжка, "Спарки Елтос" губи все повече, трус в КФН заради "Олимпик"

Емисия

DAILY @7AM // 21.08.2018 Прочетете