Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (4 юли)
"DDB София" порасна в регионален лидер на творчески решения; "Параграф 42" става партньор на Ketchum за България; Тони Стефанова е новият маркетинг мениджър в eMAG.bg; bTV Media Group назначи правния директор Господин Йовчев за член на борда на директорите; Близо осем пъти се увеличават брутните инвестиции на "Кауфланд" в телевизионна реклама; Млади таланти в рекламата могат да се включат в конкурса Young Drummers
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.