Гледайте на запис конференцията: "Банките и бизнесът"
Close

По-по-най-близо до клиента

Рекламодателите преориентират BTL активностите си във формати, които създават повече стойност за потребителите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Лятото е златно време за рекламодателите. Тогава те имат възможност да бъдат най-близо до своите потребители. Да станат част от срещите им с приятели на по бира или коктейл. Да им предложат приятни преживявания за свободното време. Ако допреди няколко години в BTL активностите на компаниите доминираха промоциите и раздаването на безплатни мостри на новите им продукти по заведения и фестивали, сега е налице преход към формати, които носят повече стойност за клиентите и се опитват да ангажират времето и вниманието им. Днес марките се опитват да бъдат ненатрапчива, но смислена част от градската среда, като създават пространства за споделено прекарване или реагират на обществени дефицити като липсата на интересни публични места за общуване например.

Така нареченият маркетинг на преживяванията е растяща ниша и на българския рекламен пазар, в която все повече рекламодатели инвестират, а все повече агенции решават да специализират. Това е и естествено продължение на стремежа на брандовете да се персонализират. Или както казва изпълнителната директорка на Ogilvy PR Адрияна Михайлова, компаниите ориентират стратегиите си за комуникация не просто около продуктите си, а върху цялостната си философия и проблемите, които се опитват да разрешат.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар