Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (11 юли)
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (11 юли)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (11 юли)

All Channels е новата творческа, дигитална и BTL агенция на Jameson; Proximity Sofia/BBDO Group с кампания за TELUS International, насочена към българите в чужбина; дъщерно дружество на Sony придобива компанията за дигитална реклама Httpool; a Google финансира проект за журналисти роботи във Великобритания и Ирландия

Весислава Антонова
6076 прочитания

Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук.

На българския пазар

All Channels е новата творческа, дигитална и BTL агенция на Jameson

Един от най-големите брандове в портфолиото на Pernod Ricard - ирландското уиски Jameson, избра за своя агенция All Channels. До решението се стигна след проведен през пролетта на тази година конкурс. Партньорството между бранда и агенцията започва от началото на юли и ще включва разработването и реализацията на цялостна творческа концепция за Jameson в България, дигитална комуникация, събития и BTL активности.

"България като пазар е един от топ 10 в света по продажби на Jameson. Брандът е изключително силен и обичан, а продуктът - доказал качеството си в годините. Вярваме, че в лицето на All Channels ще намерим доверен партньор, с който заедно ще развиваме философията на марката, ще разказваме истории и ще привличаме все повече съмишленици", коментира бранд мениджърът на Jameson Ради Узунов.

Изпълнителният директор на All Channels Александър Дурчев обясни, че екипът на агенцията е напълно готов да създаде успешни и въздействащи кампании за бранда. "Самите ние прегърнахме философията на Jameson - SINE METU ("Страхувай се по-малко. Живей повече") като наша собствена", допълни Дурчев.

Тази година на фестивала на рекламните агенции ФАРА 2017 Аll Channels се класира като втора творческа агенция в страната, като получи отличия за кампаниите на "Крадецът на ябълки", Decathlon Box office и "Фризерът на WWF".

Освен Jameson в портфолиото на Pernod Ricard Bulgaria, присъстват марки като Chivas Regal, Absolut, Ballantine’s, Beefeater, Havana Club и др.

Proximity Sofia/BBDO Group и TELUS International Europe създадоха кампания, която привлича българите извън граница и техните семейства

Агенция Proximity Sofia/BBDO Group и компанията TELUS International Europe започнаха кампания, която цели да даде нови възможности както на българи, които живеят и работят в чужбина, така и на техните семейства в България.

Един от големите доставчици на аутсорсинг услуги в България - TELUS, търси да наеме 150 българи, които живеят, учат или работят в чужбина, владеят чужд език плюс английски. Компанията е сред първите в страната, която предлага пакет за релокация, който включва 5000 лв., самолетен билет, съдействие при преместване, документация и търсене на квартира. Кандидатстването е през специално създадения за кампанията сайт - iskamstelus.com.

Кампанията "Мога там, искам тук" е разработена и реализирана от Proximity Sofia/BBDO Group и се развива в т.нар. три вълни.

Първата включва инициатива на летище София, където в рамките на два дни пристигащи и заминаващи имат възможност да споделят своите причини да изберат живот в чужбина и поводите да се връщат в България.

Президентът на TELUS Ксавие Марсенак и вицепрезидентът Филип Угринов изпратиха първото видеообръщение към българи в чужбина през Selfiе Pro киоск с покана да се присъединят към екипа на компанията.

В следващите дни на ключови точки в столицата всеки желаещ също ще може да изпрати картичка или клип до свой близък. По този начин хората стават посланици и говорители на "Мога там, искам тук".

Над 120 кандидатури от българи от Европа, САЩ и ЮАР са получени още при старта на кампанията, а сайтът регистрира над 3000 посещения. Facebook комуникацията за първата седмица е достигнала до повече от 47 000 потребители, като 20% от тях са извършили конкретно действие. Средната степен на ангажираност на публикациите във Facebook са 5.8%.

*Информация за корпоративни новини, кампании, предстоящи събития и свободни позиции в областта на PR, маркетинг и реклама можете да изпращате на редакционния ни e-mail: [email protected]

Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.