Николай Ванчев е новият творчески директор на "Havas Group България"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Николай Ванчев е новият творчески директор на "Havas Group България"

Николай Ванчев, Havas Group България

Николай Ванчев е новият творчески директор на "Havas Group България"

Сред краткосрочните му цели са разширяването на портфолиото от клиенти на групата от агенции

Весислава Антонова
21004 прочитания

Николай Ванчев, Havas Group България

© Havas Group


Николай Ванчев е новият творчески директор на "Havas Group България" и поема поста от началото на юли тази година. Основните му задачи ще са да ръководи творческите процеси на групата и да отговаря за интеграцията на българското подразделение в международната Havas Group.

Изпълнителният директор на "Havas Group България" Иванка Кючукова коментира, че компанията е удовлетворена от факта, че е привлякла едно от утвърдените имена в областта на рекламата в България. "Агенцията ни ще разчита Николай да ръководи творческото развитие на цялата група на нашия пазар. Той ще трябва да подпомогне по-силната и бърза интеграция с международните структури на Havas по време на придобиването на останалите български компании Havas Media и Havas Sofia", каза още Кючукова.

Преди да се присъедини към екипа на Havas, Николай Ванчев заема позиции в български и чуждестранни агенции като McCann Sofia, MRM/McCann Bucharest, New Moment New Ideas Sofia и Publicis. Кариерата му започва през 2009 г. като графичен дизайнер, а през годините се доказва и като творчески директор.

"Това, което си поставям за цел, е творческото развитие на всичките подразделения на "Havas Group България", а именно криейтив, медия, PR и дигитални комуникации. Желанието ми е да работим за осъществяването на значими във времето идеи, независимо дали те са за големи или за малки клиенти", казва Николай Ванчев. Най-важното за него ще е да мотивира хората в екипа си, като ги стимулира да използват най-доброто от себе си. "Това се отнася и за най-младите колеги, на които ще подадем ръка чрез стажантските ни програми", допълва той. Краткосрочните му цели са свързани с разрастването на портфолиото от клиенти, в което към момента липсват телекомуникационна компания и компания от пивоварната индустрия.

"Havas Group България" е подразделение на испанския комуникационен холдинг Havas, след като през есента на миналата година Havas Media Group придоби мажоритарен дял от 51% в българското дружество. Така компанията навлезе директно на българския пазар, докато преди това работеше чрез франчайзингови договори за Havas Worldwide, Havas Media и Havas PR. Агенцията е специализирана в реклама, медия планиране, маркетинг, корпоративни комуникации, дигитални комуникации и социални медии. Сред клиентите на групата са Сосиете Женерал Експресбанк, "Актавис", "Якобс Дау Егбертс БГ", "ДЗИ - Общо застраховане", Сибанк, "Порше БГ", Hyundai, Emirates и др.

Николай Ванчев е новият творчески директор на "Havas Group България" и поема поста от началото на юли тази година. Основните му задачи ще са да ръководи творческите процеси на групата и да отговаря за интеграцията на българското подразделение в международната Havas Group.

Изпълнителният директор на "Havas Group България" Иванка Кючукова коментира, че компанията е удовлетворена от факта, че е привлякла едно от утвърдените имена в областта на рекламата в България. "Агенцията ни ще разчита Николай да ръководи творческото развитие на цялата група на нашия пазар. Той ще трябва да подпомогне по-силната и бърза интеграция с международните структури на Havas по време на придобиването на останалите български компании Havas Media и Havas Sofia", каза още Кючукова.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK