Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Оптимизъм в отчетите на MTG и CME

Цената на телевизионната реклама ще продължи да се увеличава, прогнозират медиа агенциите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Нова броудкастинг груп" отбелязват двуцифрен ръст в приходите и увеличение на печалбата.
"БТВ медиа груп" увеличава леко приходите и намалява значително печалбата.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina
    • + 1

    Рекламните инвестиции в NOVA са с цели 20 процента (!!!) повече от тези в bTV. Това е шокиращо! Аз ако съм на мястото на СМЕ, закривам bTV и започвам наново. Не може с тромава, консервативна и капсулирана в 90-те години визия и програма, да очакваш рекламодателите да дойдат при теб.

    Нередност?
Нов коментар