Компанията производител на автомобилни гуми Michelin, избра Havas Media за своята глобална медийна агенция. Договорът влезе в сила от юли 2017 г., като стойността на рекламните бюджети е 100 млн. щатски долара.
Havas Media ще отговаря за всички активности, свързани с медиа купуване и мeдиа планиране, за различни пазари на компанията, сред които са България, САЩ, Мексико, Канада, Франция, Испания, Германия, Великобритания и Китай.
Изпълнителният вицепрезидент и член на Изпълнителното бюро на групата Michelin Клер Дорлан-Клозел, коментира, че Havas Media ще помогне на Michelin и чрез стратегии, основани на съдържание и използване на данни.
Michelin присъства в 170 държави, има 111 700 служители. Централата на компанията е в Крелмон-Феран, Франция. Производствените и линии са 68 в 17 държави и през 2016 г. са произвели над 187 милиона гуми. Michelin се свързва с образа на човечето Michelin, който започва своята история през далечната 1894 г. Той присъства, както в логото, така и в едни от най-известните реклами в целия свят.
Агенция Havas оперира в България от 1996 г. чрез франчайзингови договори за Havas Worldwide, Havas Media и Havas PR. Агенцията е специализирана в рекламата, медиа планиране, маркетинга, корпоративните комуникации, дигиталните комуникации и социалните медии. Тя е част от международната Havas Group, водеща интегрирана агенция за маркетингови комуникации с над 20 000 служители, работещи в 316 офиса и 75 страни. От октомври 2016 г., глобалната Havas навлезе на българския пазар, чрез придобиване на дигиталния бизнес на Havas Group България. Финализирането на сделката се очаква през 2018 г., когато компаниите Havas Sofia и Havas Media, юридически ще бъдат част от Havas Group България. Клиенти на Havas Sofia са Societe General Expressbank, Порше БГ, Schneider Electric, Montupet, а тези на Havas Media - Actavis, Jacobs Douwe Egberts България, "ДЗИ – Общо застраховане", Сибанк, Hyundai, Emirates и др.
Компанията производител на автомобилни гуми Michelin, избра Havas Media за своята глобална медийна агенция. Договорът влезе в сила от юли 2017 г., като стойността на рекламните бюджети е 100 млн. щатски долара.
Havas Media ще отговаря за всички активности, свързани с медиа купуване и мeдиа планиране, за различни пазари на компанията, сред които са България, САЩ, Мексико, Канада, Франция, Испания, Германия, Великобритания и Китай.
0 коментара