Havas е избрана за медийна агенция на Michelin
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Havas е избрана за медийна агенция на Michelin

Символът на Michelin

Havas е избрана за медийна агенция на Michelin

Тя ще отговаря за всички активности, свързани с медиа купуване и мeдиа планиране на производителя на гуми

Весислава Антонова
6735 прочитания

Символът на Michelin

© В© Jacky Naegelen / Reuters


Компанията производител на автомобилни гуми Michelin, избра Havas Media за своята глобална медийна агенция. Договорът влезе в сила от юли 2017 г., като стойността на рекламните бюджети е 100 млн. щатски долара.

Havas Media ще отговаря за всички активности, свързани с медиа купуване и мeдиа планиране, за различни пазари на компанията, сред които са България, САЩ, Мексико, Канада, Франция, Испания, Германия, Великобритания и Китай.

Изпълнителният вицепрезидент и член на Изпълнителното бюро на групата Michelin Клер Дорлан-Клозел, коментира, че Havas Media ще помогне на Michelin и чрез стратегии, основани на съдържание и използване на данни.

Michelin присъства в 170 държави, има 111 700 служители. Централата на компанията е в Крелмон-Феран, Франция. Производствените и линии са 68 в 17 държави и през 2016 г. са произвели над 187 милиона гуми. Michelin се свързва с образа на човечето Michelin, който започва своята история през далечната 1894 г. Той присъства, както в логото, така и в едни от най-известните реклами в целия свят.

Агенция Havas оперира в България от 1996 г. чрез франчайзингови договори за Havas Worldwide, Havas Media и Havas PR. Агенцията е специализирана в рекламата, медиа планиране, маркетинга, корпоративните комуникации, дигиталните комуникации и социалните медии. Тя е част от международната Havas Group, водеща интегрирана агенция за маркетингови комуникации с над 20 000 служители, работещи в 316 офиса и 75 страни. От октомври 2016 г., глобалната Havas навлезе на българския пазар, чрез придобиване на дигиталния бизнес на Havas Group България. Финализирането на сделката се очаква през 2018 г., когато компаниите Havas Sofia и Havas Media, юридически ще бъдат част от Havas Group България. Клиенти на Havas Sofia са Societe General Expressbank, Порше БГ, Schneider Electric, Montupet, а тези на Havas Media - Actavis, Jacobs Douwe Egberts България, "ДЗИ – Общо застраховане", Сибанк, Hyundai, Emirates и др.

Компанията производител на автомобилни гуми Michelin, избра Havas Media за своята глобална медийна агенция. Договорът влезе в сила от юли 2017 г., като стойността на рекламните бюджети е 100 млн. щатски долара.

Havas Media ще отговаря за всички активности, свързани с медиа купуване и мeдиа планиране, за различни пазари на компанията, сред които са България, САЩ, Мексико, Канада, Франция, Испания, Германия, Великобритания и Китай.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK