Бари Бранд: България е като стартъп, има толкова енергия да се развива
Главният директор "Иновации" в "Saatchi & Saatchi София" пред "Капитал"


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
През последните няколко години рекламните агенции в България все повече започнаха да се отварят към света и да привличат професионалисти от региона и Европа да работят за тях. Такъв е случаят и с Бари Бранд – специалист с 25 години опит в рекламата и комуникациите, който от средата на годината заема позицията Chief Innovation Officer в "Saatchi & Saatchi София", част от комуникационната група на Publicis One. Бранд е работил за някои от най-големите агенции в различни точки по света. Освен това е собственик и творчески директор на агенцията Leap Collective в Обединените арабски емирства. В София той оглавява творческия екип, който обслужва "Мобилтел" – един от новите и най-големи клиенти на Saatchi & Saatchi. За него българската столица има потенциала да се превърне в следващия Берлин на рекламната индустрия и той е въодушевен от възможността да бъде част от процеса на промяна. Разговаряхме с Бари Бранд за свободата, която му дава работата тук, и онова, което го вдъхновява да се занимава с реклама след толкова години в индустрията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Бари,... през прозореца познаваш България.От компютъра,през интернет!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.